در آستانه انتخابات ١٤٠٠،سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بيانيه اي صادر كرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۵۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه به این شرح است:
بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  در آستانه انتخابات 1400

ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به رغم توطئه‌ها و خصومت‌های همیشگی دشمنان خبیث و قسم خورده شان، هیچگاه تحت تاثیر تبلیغات سوء و جنگ روانی آنان قرار نگرفته و در بزنگاه‌های حساس با حضور هوشمندانه خود، اردوگاه دشمن را مایوس و مستأصل ساخته است.

انتخابات پیش رو یکی از این بزنگاه‌های حساس و بسیار مهم است که ملت ایران در آن هم با حضور آگاهانه و پرشور و نشاط خود بر دشمن غدار فائق آمده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهند ساخت.
مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح؛ با نصب‌العین قرار دادن تدابیر حکیمانه امامین انقلاب و وصایای شهیدان گلگون کفن میهن خصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی تیر خلاص ملت شریف ایران بر قلب دشمن خواهد بود.

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ملت ایران با وحدت، انسجام و همبستگی ملی، نمایش خیره‌کننده و شگفت انگیزی دیگر خواهند آفرید و برگ زرین دیگری را به دفتر پر افتخار خود خواهند افزود و بار دیگر مصونیت و آسیب‌ناپذیری جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و هر رای ملت را همچون یک موشک بر پیکر نیمه جان بدخواهان این سرزمین فرود خواهد آورد.

بسیج طلاب و روحانیون استان ضمن دعوت از اقشار مختلف ایران اسلامی خصوصا طلاب و روحانیون بسیجی برای حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ که یک عمل صالح می‌باشد دعوت می‌نماید تا با مشارکت‌ورزی تاریخی خود از این آزمون بزرگ و پیچ تاریخی انقلاب اسلامی به سلامت عبور نمایند. ان شاءالله
ارسال نظرات