مداحان مشهور استان زنجان مردم را به حضور در انتخابات 28 خرداد ماه دعوت کردند

زنجان- مداحان مشهور استان زنجان تمام اقشار جامعه را به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه و برای خلق حماسه جدید دعوت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۵۳
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، جمعی از مداحان معروف استان زنجان در اطلاعیه‌های مختلف از تمام اقشار جامعه درخواست کردند که در ۲۸ خرداد ماه حماسه دیگری را خلق کنند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
مداحان مشهور استان زنجان مردم را به حضور در انتخابات 28 خرداد ماه دعوت کردند

ولی الله کلامی زنجانی مداح و شاعر معروف کشورمان ضمن دعوت از حضور حداکثری مردم در انتخابات شعری را هم در این زمینه سروده است:

باز بنویس قلم / جمعه همه می‌آییم

داده حق بر همه دم / جمعه همه می‌آییم

با قدی راست نه خم / جمعه همه می‌آییم

بیش از پیش نه کم / جمعه همه می‌آییم

به ابوالفضل قسم / جمعه همه می‌آییم

سید یوسف شبیری یکی دیگر از مداحان نامی کشور و استان زنجان هم از مردم تقاضا کرده است که در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت کنند و دشمنان قسم خورده کشور را مایوس کنند.

مرتضی حیدری دیگر مداح معروف استان از مردم شهیدپرور کشورمان درخواست کرده است که همگی به نیابت از شهدا در پای صندوق‌های رای شرکت کنند. وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را دلیلی بر مستحکم شدن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

جلیل محمدی یکی دیگر از مداحان معروف استان زنجان هم در انتشار اطلاعیه‌ای مردم کشور را به خلق حماسه دیگر و ناامید کردن دشمنان دعوت کرده است. وی همچنین تاکید کرد قطعا مردم بزرگ ایران حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

مهدی رسولی مداح معروف کشورمان که طرفداران زیادی را در کشور دارد با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گفت: ملت ایران قطعا در این انتخابات لبخند رضایت را بر چهره، ولی امر مسلمین جهان خواهند آورد.

جواد رسولی هم که یکی از مداحان معروف و نامی استان محسوب می‌شود حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را دلیلی بر خنثی شدن توطئه‌های دشمنان توصیف کرد و گفت: همه اقشار جامعه ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رای خواهند آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار