خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر گفت: ملت ایران بار دیگر حضور پرشور و گسترده‌ای در انتخابات پیش رو خواهند داشت و این حضور گسترده پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۵۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  سردار یداله بوعلی در دیدار با جمعی از کارمندان ادارات و صنایع استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، گفت: نام شیراز و استان فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» مزین شده و این یک فرصت بسیار با اهمیت برای برنامه ریزی و اجرای طرح فاخر فرهنگی، دینی و اجتماعی است که باید با هدف تعالی همه جانبه استان فارس دنبال شوند.
وی در دیدار با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین این نهاد و سپاه فجر برقرار است، گفت: آثار مثبت این همکاری را در طرح هایی نظیر کمک های مومنانه و اشتغالزایی برای محرومین مشاهده کرده ایم و در طرح ساخت منازل مسکونی برای اقشار محروم استان فارس نیز این همکاری و تعامل صمیمانه محور کار خواهد بود.
فرمانده سپاه فجر در دیدار با کارکنان پالایشگاه نفت شیراز نیز با اشاره به اهمیت اتکاء به توانمندی های داخلی و اعتماد به جوانان نخبه بومی استان فارس، گفت: نمونه های عینی از ابتکارات و ابداعات جوانان نخبه کشور را در صنعت نفت مشاهده می کنیم و طرح های بسیار خوبی با بهره گیری از توانمندی های داخلی در این صنعت مهم به اجرا رسیده است.
وی با بیان اینکه نقشه استکبار جهانی برای ناامن کردن ایران شکست خورده است، گفت: امروز امنیت پایدار در سراسر کشور برقرار است و نیروهای مسلح در اوج آمادگی هستند همچنین مناطق استرتژیک و مهم منطقه نیز تحت مدیریت ایران اسلامی است.
سردار بوعلی ادامه داد: استکبار جهانی که در همه عرصه ها در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده امروز بدنبال ایجاد اختلاف در درون جامعه و نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه فجر با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات، گفت: ملت ایران بار دیگر حضور پرشور و گسترده ای در انتخابات پیش رو خواهند داشت و این حضور گسترده پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها