فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان:

حضور پرشور مردم در انتخابات عزت نظام را به دنبال دارد

زنجان-فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات عزت و عزتمندی نظام را به دنبال دارد، گفت: مردم ما همیشه در صحنه بودند و امروز هم پشت نظام و رهبری خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۹۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان در استانداری زنجان با بیان اینکه مردم ایران به ندای رهبری لبیک گفته و امروز روز بصیرت است، اظهار داشت:انقلاب اسلامی با درایت و رهبری امام خمینی (ره) و مشارکت مردم شکل گرفت و ملت ایران در طول ٤٢ سال گذشته همواره با لبیک به ولی فقیه؛ امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با بصیرت و آگاهی با تقدیم ٢٢٠ هزار شهید در برابر دشمنان ایستادگی کرده و تابلوی زیبای مقاومت و عزت را برای این کشور به نمایش گذاشتند.
حضور پرشور مردم در انتخابات عزت نظام را به دنبال دارد

وی با بیان اینکه این مردم بودند که در صحنه‌های مختلف فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند، تصریح کرد: امروز نیز روزی است که مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به وصیتنامه‌ی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه" امروز قرارگاه حسین بن علی (ع) ایران است بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند دیگر حرم‌ها می‌ماند اگر دشمن این حرم را ازبین ببرد حرمی باقی نمی‌ماند نه حرم ابراهیمی و نه حرم حضرت رسول الله (ص) "، افزود:امروز ملت ایران با رای خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و با شهدا میثاق بستند که راه شهیدان را ادامه خواهند داد و از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات عزت و عزتمندی نظام را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد:از بزرگترین فرایض حضور در انتخابات است و رهبری مردم را به حضور باشکوه در انتخابات دعوت می‌کنند و باید امروز از خیمه ولایت حمایت کنیم و دور این خیمه بچرخیم.
ارسال نظرات