خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
حجت الاسلام رئیسیان در دیدار با مسئولین اقشار بسیج در نایین
حجت الاسلام رئیسیان در نشست بصیرتی مدیران و اقشار بسیج گفت بقای نظام و تداوم هر نظامی به پشتوانه مردمی مردمی آن متکی است
کد خبر: ۹۳۵۱۷۱۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین : نشست بصیرتی و روشنگری مدیران ، وابستگان و اقشار مختلف بسیج ، با حضور  حجت الاسلام رئیسیان در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار گردید.

 در این برنامه که در ایام دهه کرامت و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری سال 1400 برگزار گردید حجت الاسلام رئیسیان مسئول نمایندگی ولی قیه در لشکر 14 امام حسین (ع) طی سخنانی گفت : بقای نظام و تداوم آن به پشتوانه مردمیش است . اگر این پشتوانه ضعیف گردد ،آسیب می بیند.

حجت الاسلام رئیسیان با اشاره به حوادث و تحولات سوریه و جنایات گسترده داعش گفت : زمانی که مردم سوریه تحت تاثیر تبلیغات اغواگر دشمنان خود قرار گرفته و دست از حمایت دولت مرکزی  برداشتند گروهک داعش ، شهر به شهر و استان به استان پیشروی نمودو بخش عظیمی از این کشور سقوط کرده و جان و مال و امنیتشان از دست رفت و اگر فداکاری و جان فشانی حاج قاسم و رزمندگان مدافع حرم نبود ، کل منطقه تحت سیطره این گروهک منحط قرار گرفته بود.

وی با بیان اهمیت انتخابات پیش روی و ایجاد یاس و نامیدی توسط برخی کج فهم ها و عناصر سست عنصر ،به اعتراف یک ضد انقلاب فراری از کشور در خصوص لزوم حمایت از نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت :این نظام اگر آسیب دید دیگر نظام و کشوری باقی نمی ماند که فرد یا دولتی بخواهد آن را اداره نماید .

حجت الاسلام رئیسیان ضمن اشاره به روشن دانستن آینده کشور گفت : همان تفکری که با ایده جهادی و انقلابی توانست خرمشهر را آزاد نماید ،قادر خواهد بود بر مشکلات و کمبود ها فائق آمده و خرمشهر های دیگری فتح گردد.

وی ضمن مطرح نمودن انتخابات اخیر سوریه و حمایت 97 درصدی مجموع رای دهندگان از محور مقاومت و شخص بشار اسد گفت: وقتی مردمی که آن همه بر سرشان آمده بود  فهمیدند و گفتند ، ساعتها و کیلومترها در صف رای می ایستیم  و رای خود را به صندوق می اندازیم  تا به واسطه آن اقتدار ی که برای دولتمان بوجود می آید جان و مال وناموسمان به دست داعش نیفتد.

سخنران جلسه درقسمت پایانی سخنانش گفت " ما مدیون خون شهدائیم . هرکس به هرصورتی که می تواند باید در تعیین سرنوشت نظام و کشور امام زمان قدم بردارد . دشمن به این کشور  طمع کرده است . روز انتخابات روز سرنوشت انقلاب است . باید یاس و ناامیدی را در دل دشمن مستولی نماییم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها