بسیج گزارش می دهد؛

حماسه علوی تبار‌ها در روز تعیین سرنوشت / حضور پرشور مردم در میدان + تصاویر

ساری-مردم مومن و با بصیرت مازندران صبح امروز با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر به آرمان های انقلاب و ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۲۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
حماسه علوی تبار‌ها در روز تعیین سرنوشت / حضور پرشور مردم در میدان
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مردم مومن و با بصیرت مازندران صبح امروز با حضور در‌ پای صندوق‌های رای بار دیگر به آرمان‌های انقلاب و ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.
 
 حماسه علوی تبار‌ها در روز تعیین سرنوشت / حضور پرشور مردم در میدان
 
 
 

انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌ها و انتخابات مجلس خبرگان رهبری  از صبح امروز  با حضور  پرشور مردم آغاز شده است.
 
حماسه علوی تبار‌ها در روز تعیین سرنوشت / حضور پرشور مردم در میدان 
علوی تبار‌ها در روز سرنوشت پای صندوق رای آمدند تا یک بار دیگر آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی رقم بزنند.
 
 
حماسه علوی تبار‌ها در روز تعیین سرنوشت / حضور پرشور مردم در میدان
برپایه این گزارش آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران صبح امروز در مصلای ساری رای خود را به صندوق انداخت.

آیت الله لائینی در حاشیه این مراسم، با اشاره به حضور پرشکوه مردم پای صندوق رای، ابراز امیدواری کرد که امروز به عید برای ملت تبدیل شود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تصریح براینکه قدرت انتخاب یکی از نعمت‌های خدای متعال به مردم است، افزود: حضور مردم باعث اقتدار نظام می‌شود.

آیت الله لایئنی در ادامه  افزایش ضریب ایمنی کشور را از دیگر ثمرات حضور حداکثری دانست و اضافه کرد:  ارتباطات بین المللی به پشتوانه و حضور مردمی بستگی دارد لذا ملت باید شایستگان را انتخاب کنند.

به گفته آیت الله لائینی مردم مازندران همیشه با حضور حداکثری در انتخابات خوش درخشیدند.

به گزارش بسیج،  انتخابات از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت و تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه قابل تمدید است.  

به گفته  رئیس ستاد انتخابات استان مازندران ۴ هزار و ۵۲ شعبه اخذ رای، امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، آراء مردم استان مازندران است که  با توجه به تقسیم کاری بین ناجا و نهادی امنیتی، امنیت ۲ هزار ۸۳۶ صندوق رای در سراسر استان توسط سپاه کربلا تامین می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها