خبرهای داغ:
معاون استانداری فارس، انتخابات فرصتی دانست که دشمن به دنبال تبدیل این فرصت به تهدید است.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۴۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عبدالرضا قاسمپور معاون استانداری و رئیس کمیته پشتیبانی انتخابات فارس در حاشیه حضور در شعب اخذ رأی حرم مطهر شاهچراغ(ع) در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و به دلیل وضعیت شیوع بیماری کرونا، از ابتدا پیش بینی‌ها، هماهنگی و جلسات و تدابیر و تمهیداتی اتخاذ شد که تقویت مشارکت و سلامت اجتماعی مردم را در پی داشته باشد.

رئیس کمیته پشتیبانی انتخابات فارس با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا اولویت اصلی همه تصمیمات، سلامت مردم بوده است، یادآور شد: در خصوص انتخابات، پروتکل‌ها ابلاغ شده و ناظرین و بازرسین بهداشت در تمام شعب اخذ رای حضور دارند.استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و چیدمان مناسب میز و صندلی و حذف اثر انگشت از جمله اقدامات انجام شده است.

قاسمپور اضافه کرد: ساعت رای گیری از ۷ صبح و در صورت ضرورت ۲ بامداد روز بعد در نظر گرفته شده مکان و شعب اخذ رای با تمهیدات انجام شده ۲۵ درصد افزایش داشته است.

او در خصوص تخلفات انجام شده در این زمینه در استان گفت: در ایام تبلیغات انتخابات، چون دستورالعمل بهداشتی انتخابات ابلاغ شده بود، از سوی کاندیداها و مسئولین ستاد و هواداران آنها معمولا رعایت شد و تجمعی شکل نگرفت و در حد جزیی تخلفات در سطح استان داشتیم که با تذکر از سوی فرمانداران، بخشداران و بهداشت داده شد، رفع شد. 

معاون استانداری فارس از تمام نامزدهای پیروز و هواداران آنها خواست که پس از اعلام نتایج انتخابات به هیچ وجه تجمعی را در هیچ نقطه برگزار نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار