زنجان - رییس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان زنجان گفت: راه حل مشکلات کشور از صندوق های رأی می گذرد و هیچ راهی جز این متصور نیست.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۵۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن شجاعی روز جمعه در ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: تحقق حضور حداکثری و نیز رأی بالای رئیس جمهوری منتخب با پشتوانه قوی، زمینه حل مشکلات را فراهم می‌کند.
 
راه حل مشکلات کشور از صندوق های رأی می گذرد

وی خاطرنشان کرد: برای همین باید این روز انتخابات را قدر بدانیم و به احترام خون شهدا در صحنه حاضر شویم.

حجت الاسلام شجاعی گفت: امروز با صرف چند دقیقه وقت برای حاضر شدن در پای صندوق رأی، سرنوشت کشور برای سال‌های متمادی تعیین می‌شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس با بیان اینکه به واسطه مشکلات معیشتی، مردم گلایه و دلخوری‌هایی دارند، اظهار داشت: راه بروز دادن این گلایه ها، قهر با صندوق رأی نیست.
حجت الاسلام شجاعی افزود: دشمنان در کمین هستند و اگر مشارکت کمرنگ شود، دشمن برای ضربه زدن به کشور، امیدوار می‌شود.

رییس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به گزارش مشکلاتی در فرایند اخذ الکترونیکی آرا در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تذکر‌های لازم در این خصوص داده شد و نقص فنی به سرعت در حال برطرف شدن است.

وی افزود: مشکلات فنی در سطح گسترده نبود.

حجت الاسلام شجاعی گفت: شبکه ناظران بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان با چشمان تیز موارد را رصد می‌کنند و با هر گونه تخلف برخورد خواهند کرد.

لازم به ذكر است یک هزارو ۶۳ شعبه آرای مردم استان زنجان را جمع آوری خواهند کرد.۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.
ارسال نظرات