شاهرود_بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای مردم بویژه دانشجویان را جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۵۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
حضور در انتخابات تقویت اعتماد به نفس ملی و گسترش باور توانستن و امید به آینده استبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در بیانیه‌ای مردم بویژه دانشجویان را جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا
ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته است آزمون مشارکت و مسئولیت پذیری مردم در انتخابات مهم ۲۸ خرداد. آزمونی که میتواند فتحی مبین در تاریخ انقلاب اسلامی باشد
این انتخاب از این جهت متمایز و مهم است که اولین آزمون سیاسی ملت برای انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی و گزینش اصلح برای زمینه سازی و شکل گیری دولت توانمند، کارآمد، و انقلابی برای سال‌های حساس ومهم پیش رو و شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری‌ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.
بر کسی پوشیده نیست که باید در سایه مشارکت حداکثری و آرای هوشمندانه، فردی برای سکانداری ارشد اجرایی کشور انتخاب شود که بتواند در تحقق بیانیه گم دوم انقلاب و تحقق دولت توانمند و رفع مشکلات معیشتی مردم نقش آفرین باشد و از اولویت‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی در مقطع حساس کنونی دفاع کند.
بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود از تمامی آحاد جامعه میخواهد که همچون همیشه با حضور بسیجی وار خود در صحنه‌ی انتخابات برگ زرینی دیگر در صفحات تاریخ انقلاب ثبت کنند و ضمن پاسداشت حرمت خون شهدا، با حضور حداکثری و رای خود، دولت جوان انقلابی که علاج مشکلات کشور است را انتخاب نماید.
درپایان یاداور می‌شویم که ((خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمیدهد مگرانکه آن‌ها خود را تغییر دهند)).
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
ارسال نظرات
پر بیننده ها