حجت الاسلام تسخیری در گفت و گو با بسیج:

حضور مردم در صف‌های طولانی رای نشان دهنده پیوند ناگسستنی ملت با نظام است

ساری-مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعت های اولیه رای دادن ،گفت: این نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام و امام امت است.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۶۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

حضور مردم در صف های طولانی رای نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا صبح امروز در شعبه ۱۷ شهرستان رامسر رای خود را به صندوق انداخت.

حضور مردم در صف های طولانی رای نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام است

حجت الاسلام تسخیری در حاشیه حضور در پای صندوق رای، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در رامسر، با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعت‌های اولیه رای، گفت: امروز مردم به نیابت از حاج قاسم و همه شهدای مدافع حرم در پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند و این نشان دهنده پیوند ناگسستنی مردم با نظام و امام امت است.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: به فضل الهی با شعور و شوری که مردم پای صندوق آمدند، به مدعیان دموکراسی دنیا نشان خواهند که همچنان پای کار نظام و انقلاب هستند.
 
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که رسانه‌های معاند و بیگانه ماه‌ها و بلکه سال‌ها در تلاش بودند تا مردم را از انتخابات دلسرد کنند، و همچنین فرق صندوق رای و صندوق میوه را تشخیص نمی‌دهند ادامه داد:ملت ایران اسلامی مثل سال‌های گذشته با معرفت و با بصیرت پای صندوق رای حاضر خواهند شد و اجازه نمی‌دهند دشمنان برایشان تعیین تکلیف کنند.
 
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: قطعا رای مردم اثرگذار و تعیین کننده برای کشور خواهد بود.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با ابراز امیدواری از اینکه انتخابات خیرات برای کشور در پی داشته باشد، افزود: خدای متعال همان طوری که به صبر و استقامت مردم نصرت می‌دهد به رای‌های مردم نیز برکت می‌دهد و ان شاء الله با انتخاب اصلح یک دولت جوان مومن انقلابی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها