حضور مردم در انتخابات باعث ناامیدی استکبار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به انتخاب اصلح در انتخابات گفت: مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی یک اصل بوده و مردم با رأی‌ خود سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۶۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نماینده، ولی فقیه در استان گیلان در اولین ساعات از آغاز مراحل فرآیند رأی‌گیری رأی خود را به صندوق سیار اخذ رأی انداخت.

آیت‌الله رسول فلاحتی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم ایران با حضور خود در انتخابات به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است، زیرا باعث اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی حضور پرشور مردم در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی را نشانه بصیرت آنان دانست و گفت: مردم ایران و گیلان به‌خوبی از همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور بیشمار داشته و با انجام این کار عشق به ولایت، جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه را نشان دادند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به انتخاب اصلح در انتخابات بیان کرد: مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی یک اصل بوده و مردم ایران با رأی‌های خود سرنوشت کشور را تعیین و با حضور پرقدرت در پای صندوق رأی دشمنان را ناامید کردند.

فلاحتی همچنین به اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر تأکید کرد و افزود: اهمیت انتخابات شورای اسلامی شهر کمتر از ریاست جمهوری نیست لذا مردم باید با توجه به ویژگی‌های مختلف و بر اساس برنامه به کاندیدا‌های انتخابات شورا را انتخاب و به آن رأی دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای اصلح در انتخابات شورای اسلامی شهر بیان کرد: مردم‌دار بودن، دارای برنامه در حوزه مدیریت شهری و عمرانی داشتن، مؤمن بودن، اهل بازی‌های سیاسی نبودن، با کارنامه و اصلح بودن جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب اعضا شورای اسلامی شهر است که باید به آن توجه شود.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به تعلل در اخذ رأی مردم در ساعت ابتدایی صبح امروز، افزود: به دلیل الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در رشت در اوایل صبح مشکلاتی حادثه شد، اما این دغدغه‌ها با پیگیری‌ها رفع شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات