خبرهای داغ:
بیانیه حوزه بسیج ادارات همدان:

ما بسیجیان با افزایش مشارکت عمومی با تمام توان در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد

همدان-در بیانیه حوزه بسیج ادارات همدان آمده است: ما بسیجیان ادارات همدان با افزایش مشارکت عمومی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان و قوت خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۹۳۵۱۷۸۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
ما بسیجیان با افزایش مشارکت عمومی با تمام توان در مقابل دشمنان خواهیم ایستادبه گزارش خبرگزاری بسیج، حوزه بسیج ادارات سردار شهید «علی چیت سازیان» همدان به مناسبت انتخابات خرداد ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توجه داشته باشید که دشمنان اسلام درنظر دارند کاری کنند که انتخاب درست صورت نگیرد و از دست مسلمان‌ها و متعهدین خارج شود، ولی شما باید تمام قدرتتان را صرف کنید که به خوبی انجام شود. صحیفه امام جلد ۱۸

«جمهوری اسلامی ایران» مفهومی که حضرت امام خمینی رحمه الله علیه تاکید داشتند که نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر باید باشد و تاکید بر جمهوریت، تاکید بر اسلامی بودن و تاکید بر ملیت و ایرانی بودن اصولی است که ضامن بقای حاکمیت اسلام بر این مرز و بوم بوده است. ضامن بقای حاکمیت، همراهی آحاد مردم و حمایت از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بوده و هست.

این مردم ایران اسلامی بوده‌اندکه در همه چالش‌ها و مشکلاتی که بدخواهان نظام اسلامی در مسیر حرکت و پویایی انقلاب ایجاد کرده‌اند با نثار جان و مال و فرزند، مردانه ایستاده‌اند تا پرچم پر افتخار «لااله الاالله» در کشور ائمه برفراز باشد.

سپهبد شهید سردار سلیمانی به عنوان شاگرد ممتاز این مکتب و عصاره فرهیخته مذهبی و مردمی این انقلاب فرمود:: جمهوری اسلامی ایران حرم است اگر این حرم ماند حرم‌های دیگر هم می‌مانند.

ما بسیجیان ادارات همدان در این مرحله از انقلاب اسلامی با آرمان‌های حضرت امام رحمه الله علیه و شهیدان این مرز و بوم تجدید بیعت نموده و دعوت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی را لبیک می‌گوییم.

با حضور و مشارکت گسترده در این انتخابات حمایت خود را از حاکمیت دینی اعلام می‌کنیم و در راستای بیعت با شهدا و برای افزایش بیش از پیش امنیت و اقتدار ایران اسلامی همه آحاد مردم با هر سلیقه سیاسی و گرایش اعتقادی را دعوت به عمل صالح می‌کنیم و با افزایش مشارکت عمومی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان و قوت خواهیم ایستاد.

ما بسیجیان ادارات همدان علاوه بر حضور و دعوت به مشارکت، در پای صندوق‌ها حضور یافته و با تمام توان و قوت از آراء ارزشمند مردم صیانت نموده و اجازه هیچ تخلفی را در مسیر اتخاذ آراء نخواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/
ارسال نظرات