موسوی گفت: ملت ایران با حضور خود در انتخابات پیام امید به دوستان و علاقمندان به جمهوری اسلامی می دهند و دشمنان را نا امید می کنند.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۵۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی پس از انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز حضور و حماسه آفرینی همه ملت ایران است و مردم با انتخاب آگاهانه خود در سرنوشت خود مشارکت می کنند.

موسوی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز با حضور حداکثری خود بار دیگر پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را اعلام می کنند اظهار کرد: ملت ایران با حضور خود پرچم افتخارآمیز ایران اسلامی را در قله های بلند برافراشته می کنند.

وی ادامه داد: تجدید میثاق با امام(ره) ، شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری مهمترین پیام امروز ملت ایران است و همه حضور خود در صحنه مقام امام(ره) و شهدا را گرامی می دارند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: حضور حماسی امروز ملت ایران بار دیگر حماسه ای در کارنامه پر افتخار می افزاید و برگ زرینی بر دایره المعارف جمهوری اسلامی ثبت و ضبط خواهد کرد.

موسوی بیان کرد: ملت ایران با حضور خود در انتخابات پیام امید به دوستان و علاقمندان به جمهوری اسلامی می دهند و دشمنان را نا امید می کنند و قطعا ملت با این حضور دست طمع دشمنان را قطع خواهند کرد.

وی افزود: افرادی که برای ملت ایران خط و نشان می کشیدند امروز باید حضور حماسی ملت ایران را ببینند و اگر مشکلی وجود دارد ملت نشان دادند که با صندوق رای قهر نیستند چراکه راه حل مشکلات قهر با صندوق رای نیست.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود که دوستان ما در سراسر عالم خوشحال و دشمنان ما که به دور از شرف و انسانیت هستند و خط ونشان می‌کشیدند ناامید و روسیاه شوند‌.امیدواریم فردا روز‌ جشن بزرگ اسلامی و سرافرازی و سربلندی مردم به کوری چشم دشمنان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات