جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بدون تردید، امروز حل مسائل و مشکلات کشور با روحیه و عمل جهادی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۶۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی کشور، حمیدرضا الله بداشتی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران بسیج سازندگی و هیأت رییسه مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل اظهار کرد: امروز مردم‌یاری و مردم‌داری، با افتخار در اولویت برنامه‌های بسیج و سپاه قرار گرفته است و خدمت خالصانه به مردم، توفیق الهی به همه بسیجیان، مدیران و مسؤولان در مجموعه بسیج و سپاه است.

وی افزود: امروز بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج به عنوان میدان‌داران عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی، در خط مقدم خدمت به مردم در مناطق محروم کشور هستند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: با روحیه جهادی، بن‌بست‌ها از بین می‌رود و امروز حل مسائل و مشکلات موجود کشور با روحیه و عمل جهادی و انقلابی امکان‌پذیر است.

الله بداشتی بیان داشت: مردم در تمام شرایط سخت و بزنگاه‌ها، پشتیبان انقلاب و رهبری بودند که تقدیم هزاران شهید و جانباز در دوران دفاع مقدس، نشان‌دهنده نقش بی‌نظیر و خطیر مردم در دفاع جانانه از کشور است.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و با روحیه جهادی و انقلابی، با تمام وجود برای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در مناطق محروم تلاش کنیم.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: باید اقتصاد مقاومتی را باور داشت و با اتکا به ظرفیت‌های بی‌نظیر کشور در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، برای جهش تولید در کشور تلاش مضاعف کرد.

وی تصریح کرد: کمک به جهش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های محوری بسیج سازندگی کشور در سال‌جاری است که توانمندسازی مردم، کمک به ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده و احیای واحد‌های راکد و نیمه تعطیل در مناطق مختلف کشور در سال‌جاری تداوم خواهد داشت.

الله بداشتی تأکید کرد: کیفی‌سازی و حمایت و پشتیبانی از حرکت‌های جهادی و گفتمان‌سازی جهادی در جامعه از جمله برنامه‌های اولویت‌دار بسیج سازندگی در حوزه جهادی است.

وی اضافه کرد: نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در شرایط سخت کرونایی، مبین کارآمدی بسیج بود و نشان داد که بسیج تبدیل‌کننده تهدید‌ها به فرصت است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز در کنار جبهه مقاومت، جبهه عظیم خدمت‌رسانی به محرومین شکل گرفته است و گروه‌های جهادی بسیج، رزمندگان جبهه مبارزه با فقر و محرومیت هستند.
ارسال نظرات