مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز:

یوم الله دیگری با حضور حداکثری مردم در انتخابات ثبت می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع)گفت: امروز به فضل الهی با وجود تمام تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای، یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت می رسد.
کد خبر: ۹۳۵۱۸۸۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز جمعه در حاشیه بازدید از تعدادی از شعب اخذ رای در استان البرز افزود: امروز در هر کدام از شعب اخذ رای حضور یافتیم، دیدیم که حضور مردم موج می زند و نشان از آگاهی، بصیرت، بینش و ولایتمداری مردم دارد و این بصیرت کاملا گویا و شفاف و روشن است.

یوم الله دیگری با حضور حداکثری مردم در انتخابات ثبت می شود

وی به مردم استان توصیه کرد که با توجه به محدودیت زمانی ساعت رای دادن را به آخر وقت موکول نکنند و هر چه زودتر به این تکلیف دینی و شرعی خود عمل کنند.

وی اظهار داشت: امروز روزی است که دشمنان مایوس خواهند شد و این چند ساعت در امروز تا چندسال پشتوانه کشور و نظام خواهد شد و به فضل الهی نتیجه این انتخابات و رای گیری اقتدار بیشتر نظام و استمرار موفق تر نظام را در پی خواهد داشت.

یوسفی گفت: مردم ما همیشه دشمن را مایوس و دلسرد و ناامید کرده اند در حالیکه آن ها سرمایه گذاری زیادی کرده اند تا مردم کمتر پای صندوق ها بیایند یا اصلا نیایند و به دنبال تضعیف نظام وانقلاب هستند و در این کار هیچ کوتاهی نکرده اند.

وی بیان داشت: ولی حضور امروز نشان می دهد که این سرمایه گذاری نتیجه نداده و به تبع دشمنان ناراحت هستند و به این خیال بودند که این دفعه نظام جمهوری اسلامی کارش تمام است ولی اکنون می بینند که مردم دست از نظام جمهوری اسلامی برنمی دارند.

مشکلات امروز جامعه نشان از انتخاب نادرست دارد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: مردم کشور ما حتی در شرایطی که ناراحت و نگران هستند و مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی گریبانگیرشان هست، ولی حساب افراد را از مملکت و نظام جدا می کنند به طوریکه انتخابات سهمش جدای از انقلاب است و می دانند اگر مشکلی بوده از طرف انتخاب ما بوده  نه از انقلاب ما.

وی خاطرنشان کرد: مردم امروز به خوبی نشان دادند که  نظام ما نظام بی نقصی است ولی ایراد و اشکالات موجود به خاطر انتخاب های ماست.

یوسفی گفت: اگر امروز درصد خطا در انتخاب داشته باشیم باید منتظر نتیجه و تبعات آن باشیم و اگر انتخاب درست باشد باید منتظر جهش های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی باشیم و دیده می شود که دشمنان ناراحت هستند که نشان از حرکت درست مردم در مسیر درست دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با سراسر کشور از  ساعت ۷ صبح  ۲۸ خرداد در استان البرز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها