خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ:

باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خونی تازه در رگ‌های انقلاب جریان یابد

کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ گفت: هنگام آن رسیده تا خونی تازه در رگ‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جریان یابد و این مهم جز با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۵۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خونی تازه در رگ‌های انقلاب جریان یابدبه گزارش خبرگزاری بسیج، مریم شیری در نشست روشنگری حوزه حضرت مریم (س) شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: جامعه امروز ما نیازمند یک تغییر و تحول در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصاد و علمی است و این مهم تنها با مشارکت حداکثری همه اقشار جامعه و انتخاب اصلح امکان‌پذیر است.

وی افزود: شرایط کنونی حاصل کم کاری و ضعف مدیریتی برخی مسئولین دولتی است و مردم نباید این نارضایتی را پای نظام و جمهوری اسلامی بگذارند.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) کبودراهنگ ابراز داشت: مردم اگر از شرایط و وضعیت موجود ناراضی هستند باید این بار با حضور حداکثری و انتخاب اصلح و آگاهانه، فردی انقلابی و دغدغه‌مند را برای مدیریت کشور برگزینند.

 وی ادامه داد: هنگام آن رسیده تا خونی تازه در رگ‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جریان یابد و این مهم جز با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح امکان‌پذیر نیست.

شیری اضافه کرد: در شرایط حاضر با وجود نارضایتی‌ها باید افرادی که از شرکت در انتخابات دلسرد شدند را با ارتباط چهره به چهره دعوت و اقناع کنیم چراکه فردا باید پاسخگوی شهید حاج قاسم و امام راحل باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار