با حضور مسئولین استان وشهرستان زرند

مراسم تشییع وخاک سپاری مادرشهیدان اسدی در خانوک برگزارگردید

مراسم تشییع حاجیه خانم حورنساء عربنژاد مادر ارجمند شهیدان والامقام حسین، عبدالرضا و حسن اسدی و مادر آزاده و جانباز حبیب الله اسدی و جانباز محمد اسدی با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان برگزارگردید.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۹۸
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:مراسم تشییع حاجیه خانم حورنساء عربنژاد مادر ارجمند شهیدان والامقام حسین، عبدالرضا و حسن اسدی و مادر آزاده و جانباز حبیب الله اسدی و جانباز محمد اسدی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده محترم، ولی فقیه وامام جمعه کرمان برگزارگردید. سرهنگ زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان وجمعی از مسئولین استان وشهرستان ومردم ولایت مدار شهر خانوک برگزار گردید.
    روز گذشته حاجیه خانم حوانساءعرب نژاد خانوکی مادر گران‌قدر سردار شهید حسین اسدی و شهیدان حسن و عبدالرضا اسدی و آزاده سرافراز حبیب‌الله اسدی پس از گذران سال‌ها زندگی پربرکت به فرزندان شهیدش پیوست.
    اولین فرزند شهید وی عبدالرضا اسدی خانوکی بود که در دوم خرداد سال ۱۳۶۱ یک روز قبل از ازاد سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت رسید.
    دومین فرزند شهید وی حسن اسدی بود که یک سال بعد از برادرش در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسید.
    در همین دوران حبیب الله اسدی فرزند دیگر این خانواده به اسارت نیرو‌های بعثی درآمد واز آزادگان سرافراز است.
    اما شهید حسین اسدی که جزو سرداران سپاه اسلام بود، سال ۱۳۸۸ بمنظور تامین امنیت شرق کشور و کمک به مردم این منطقه به سیستان و بلوچستان مامور شد و همراه سردار شهید شوشتری در حادثه تروریستی دشمنان به شهادت رسید.
    سرهنگ کردی، فرمانده سپاه زرند، حسن عرب نصرت آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند ضمن تسلیت به خانواده ایشان، بانو عرب نژاد را اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت دانستند و طی پیامی بیان داشت: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم؛ امید آن که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.
  • خبرنگار:ایمان ترکزاده
ارسال نظرات
آخرین اخبار