آرای بیماران کرونایی در ۱۲ صندوق اخذ شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اخذ آرای بیماران کرونایی در ۱۲ صندوق ویژه، از برگزاری طرح «حامیان سلامت» با حضور اعضای این جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۰۱
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: طرح «حامیان سلامت» با مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر و با هدف تأمین سلامت و زندگی انسان‌ها و انسجام بخشی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در تمامی حوزه‌های انتخاباتی صندوق‌های اخذ رأی استان لرستان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی اظهار داشت: پیرو جلسه وزارت کشور که با حضور ریاست محترم جمعیت هلال احمر و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، حضور حامیان سلامت، جهت نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی و همچنین ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار بر مبنای حمایت بهداشتی از رأی دهندگان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به برپایی ١٢ صندوق ویژه اخذ رأی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: برای بیماران مبتلا به کرونا، اعضای داوطلب، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر، در شعب ویژه اخذ رأی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا صندوق رأی این بیماران نیز حضور داشتتد.

رضایی با اشاره به حضور اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان در ٩ شهرستان اخذ رأی گفت: در طرح «حامیان سلامت» در هر شعبه اخذ رأی حداقل دو نفر از اعضای جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر حضور داشتند، با توجه به وجود شعبات اخذ رأی در استان لرستان، بیش از ٣٢٢ عضو جوان و برخی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان در این طرح حضور فعال داشتند.

وی در خصوص وظایف مجریان طرح حامیان سلامت گفت: اعضای جمعیت هلال احمر در ضدعفونی کردن شعب اخذ رأی تذکر شفاهی، جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی کردن دست رأی دهندگان و در صورت نیاز با در اختیار گذاشتن ماسک و امکانات غربالگری به مردم عزیز کشورمان ارائه خدمات دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار