خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان با تأکید بر اینکه اقدامات قضائی بر اصل حفاظت و صیانت از تک تک آرای مردم استوار است، گفت: امروز در کل کشور شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۱۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
حجت الاسلام صادق مرادی جمعه‌شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای از حضور پرشور مردم قدردانی کرد و گفت: برخلاف آنچه دشمنان ایران اسلامی القا می‌کنند، امروز در سراسر کشور و به ویژه استان خوزستان شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات بوده و هستیم.

وی تأکید کرد: همکاران قضائی ما از جمله دادستان‌ها، رؤسای دادگستری و دادیاران در سراسر استان خوزستان در کنار دیگر عوامل برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ابتدای آغاز فرایند رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور داشته‌اند و تا مرحله شمارش و اعلام آرا نیز پای کار خواهند بود.

وی به مسئله اعلام و پیگیری تخلفات انتخاباتی نیز اشاره کرد و افزود: موارد جزئی از تخلفات در برخی شعب استان گزارش شده است که در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد؛ البته همان‌گونه که تأکید کردم موارد جزئی بوده و تأثیری در روند رأی‌گیری نداشته است.

رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان تأکید کرد: صیانت از تک تک آرای مردم وظیفه دستگاه قضائی است و تا پایان انتخابات ۱۴۰۰، تمام اقدامات قضائی بر این اصل استوار خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها