خبرهای داغ:
ائمه جمعه و فرماندار شهرستان مهدیشهر از عموم مردم شهید پرور و ولایت مدار مهدیشهر جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ائمه جمعه و فرماندار شهرستان طی پیامی از عموم مردم شهید پرور و ولایت مدار مهدیشهر جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه دعوت به عمل آوردند. متن پیام بدین شرح می باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات مظهر اراده ی ملت است و مردم فهیم؛شریف و همیشه در صحنه شهرستان مهدیشهر در طی تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب با حضور حماسی خود از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ، امام راحل(ره)و شهدا دفاع کرده اند.
یقیناً حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، ضامن امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هر شخصی که در پایان این روز انتخاب شود در نهایت برنده اصلی انتخابات مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود.
اینجانبان از تمامی مردم فرهیخته شهرستان مهدیشهر دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و حماسی خود در ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق های رأی ضمن انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان ریاست جمهوری و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات لبیک گفته و افتخار دیگری را برای شهرستان مهدیشهر رقم زنند.
عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر
محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر
محمد رضا رحیمی زاده امام جمعه شهمیرزاد
ابوذر عامری امام جمعه درجزین

ارسال نظرات
پر بیننده ها