مردم شهر میامی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی خرداد ماه ۱۴۰۰حضور بهم رساندند.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۲۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸خرداد ماه با حضور مردم ولایی شهر میامی و سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی در شعب های اخذ رای برگزار شد.

سرهنگ کشاورزیان با توجه به پیامد حضور مردم در انتخابات در گفتگو با بسیج گفت: این انقلاب اسلامی از زمان شکل گیری تا کنون همیشه حضور مردم را در پای صندوق های رای داشته و مشارکت بالای آنان در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان در عرصه های مختلف بین المللی می شود.

همچنین حجت الاسلام صفایی پور امام جمعه میامی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهر میامی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات چه پیامدهایی برای دشمنان به دنبال دارد در گفت وگو با بسیج اظهار داشت: حضور حداکثری مردم و انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح در پای صندوق های رای باعث تغییر و تحول در وضعیت موجود معیشت مردم و خنثی‌سازی تهدیدات دشمن را بدنبال دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام پارسامنش ریاست دادگستری شهرستان میامی با اشاره به اینکه مشارکت درانتخابات چه بازتابی دارد در گفتگو با بسیج تصریح کرد: مشارکت در انتخابات علاوه بر اینکه وظیفه و تکلیف شرعی ، اخلاقی و سیاسی است باید مردم بدانند این حجمه دشمن برای عدم حضور ملت ایران، اهمیت و حساس بودن انتخابات را بدنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها