مراسم استغاثه توسط حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی مراسم استغاثه‌ای با دعوت از مردم محله محمود آباد جهت توسل به امام زمان (عج) برای حضور حداکثری مردم در انتخاب و انتخاب فرد اصلح برگزار کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۳۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی مراسم استغاثه‌ای با دعوت از مردم محله محمود آباد با سخنرانی حجت الاسلام علی رضا دهقانی جهت توسل به امام زمان (عج) برای حضور حداکثری مردم در انتخاب و انتخاب فرد اصلح برگزار کرد.
دهقانی گفت: با توکل برخدا و توسل به امام زمان (عج) که صاحب این مملکت است فردا پای صندوق‌های رای میرویم و نتیجه هر چه که باشد آن را میپذیریم. مهم برنده یا بازنده نیست مهم رای حق است که با تکیه بر مبنا‌های رهبری میدهیم.
وی افزود: بنا به فرمود: ه‌ی رهبری رای دادن یک تکلیف است. یعنی مثل نماز واجب است؛ و ما تا فردا وقت داریم که مردم را به امر دادن دعوت کنیم.
دهقانی تصریح کرد:امر به معروف و نهی از منکر در باب انتخابات بر همه‌ی ما واجب است. یعنی مردم را به رای دادن تشویق کنیم این یعنی امر به معروف و کسی که رای نمیدهد را هم اگر دعوت به رای دادن کنیم یعنی نهی از منکر کرده ایم.
وی تاکید کرد: حاج قاسم عزیز فرمودند که جمهوری اسلامی حرم است. پس باید در حفظ این حریم با رای دادن و تشویق دیگران دفاع کنیم. هر کدام از رای دهندگان یک مدافع حرم هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار