ایلام، سرزمین دروازه عتبات عالیات ویترین مشارکت بالا در انتخابات است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: انتخابات یک آزمون ملی است و مردم ایلام بار دیگر سرزمین دروازه عتبات را به ویترین پر افتخار کشور در مشارکت بالا تبدیل خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۳۸
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد کرمی گفت: مردم فهیم ایران اسلامی بطور قطع قبولی در این آزمون را افتخارآمیز ترین سند زندگی خود قلمداد می کنند.

وی یادآور شد: علیرغم وجود مشکلات معیشتی مردم ایران پای انقلابشان قهرمانانه خواهند ایستاد و با حضور پررنگ و حماسی و غرور آفرین خود در پای صندوق های رای بار دیگر جهان را شگفت زده می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: امروز از اولین ساعات شروع انتخابات خلق صحنه های ماندگار توسط این مردم گواه پایبندی به حکومت اسلامی و ولایت فقیه است.

کرمی افزود: از همه مردم عزیز، ولایتمدار و مرزنشین استان تقاضا دارم برای تعیین سرنوشت خود با شور و شعور انقلابی همگی پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده تا بار دیگر سرزمین دروازه عتبات همچنان ویترین پر افتخار کشور در مشارکت بالا در انتخابات باقی بماند.

به گزارش بسیج، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

ارسال نظرات