خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد
همدان-مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از برگزاری ۱۰۰ نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری توسط پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۴۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

برگزاری ۱۰۰ نشست بصیرتی توسط پایگاه‌های حوزه حضرت خدیجه(س) همدانشهلا یونانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان اسلام را خوار و ذلیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تکلیف شرعی و واجب است، افزود: انقلاب اسلامی به این راحتی به دست ما نیامده و خون‌های پاک و مظلومی ریخته شده تا این انقلاب به اینجا رسیده بنابراین باید با انتخاب اصلح نگذاریم کشور دست مدیران نااهل بیفتد.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه حضرت خدیجه (س) همدان ابراز داشت: کشور باید دست مدیری بیفتد که نگذارد به بیگانگان وابسته شویم و باعث شود کشور در همه زمینه‌ها پیشرفت کند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع و فرهنگی در حوزه حضرت خدیجه(س) در راستای مشارکت حداکثری عنوان کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی در زمینه انتخابات، برگزاری ۱۰۰ نشست بصیرتی با موضوع انتخابات و حضور حداکثری، توزیع بروشورهای انتخاباتی و بسته‌های فرهنگی ، برگزاری نمایشگاه انتخابات، مسابقات فرهنگی، اردوهای فرهنگی بصیرتی،جلسات چهره به چهره، دعوت از رای اولی‌ها در نشست، فعالیت در فضای مجازی و... بود که توسط پایگاه‌های تابعه انجام شد.

انتهای پیام.

ارسال نظرات