حضور گسترده مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک در انتخابات ریاست جمهوری

مددجویان و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک همگام با سایر هموطنان عزیزمان در حماسه انتخابات ریاست جمهوری، حضوری گسترده داشتند.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۷۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با استقرار صندوق شماره ۶۰ انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محل مسجد آسایشگاه خیریه کهریزک، مددجویان و کارکنان این مجموعه خیریه نیز همگام با سایر هموطنان عزیزمان در این همایش ملی شرکت کردند.

معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی با اعلام این خبر، افزود : در تمامی دوره های انتخابات اعم از ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، علاوه بر کارکنان و نیکوکاران حاضر در آسایشگاه، مددجویان این مجموعه نیز حضوری چشمگیر دارند.

جعفری راد تصریح کرد : به جهت سهولت رأی گیری از مددجویان، صندوق سیار توسط دست اندرکاران انتخابات به بخش های مختلف بستری منتقل می شد، اما در سال جاری و به دلیل رعایت اصول بهداشتی این مهم با حضور مددجویان در محل اخذ رأی به انجام رسید.

وی با تشکر از مددکاران و کادر پرستاری کهریزک که زمینه حضور مددجویان را در محل اخذ رأی فراهم نمودند، توفیق روزافزون برای همه مردم عزیز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار