زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در زنجان گفت: حضور مردم با هر گرایش واعتقادی در پای صندوق های رای ومشارکت در انتخابات بار دیگر در بعد داخلی شکل گیری وحدت وانسجام به تمام معنا در کشور را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۱۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک به ملت عزیزایران اسلامی برای خلق حماسه ای دیگر در 28 خرداد ماه امسال اظهار کرد: حماسه بزرگ و باشکوه حضور گسترده در انتخابات را به مردم ایران تبریک می‌گویم که علیرغم برنامه‌ریزی دشمنان اسلام باز هم افتخار آفریدند.

حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات 1400بار دیگر وحدت و انسجام در کشور را به جهانیان ثابت کرد

 

وی با اشاره به آیه 214 سوره مبارکه بقره«أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُمْ مَثَلُ الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلِكُمْ ۖ مَسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّىٰ يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَىٰ نَصْرُ اللَّهِ ۗ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ: آیا گمان کرده‌اید که به بهشت داخل شوید بدون امتحاناتی که پیش از شما بر گذشتگان آمد؟ که بر آنان رنج و سختیها رسید و همواره پریشان خاطر و هراسان بودند تا آن گاه که رسول و گروندگان با او (از خدا مدد خواستند و) گفتند: بار خدایا، کی ما را یاری کنی؟ (در آن حال خطاب شد: بشارت دهد که) هان! همانا یاری خدا نزدیک است»بیان کرد:نصرت خداوند متعال همیشگی ونزدیک است ومهم باور ما بر این یاری است حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات 1400 و برگشت مردم به شعارهای انقلابی،انتخاب تفکر انقلابی نیز خود گواه بر این آیه می باشد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق های رای خود گواه محکمی  بر مقاومت وعدم تسلیم ناپذیری مردم با وجود تمامی مشکلات در مقابل دشمنان بوده است،خاطرنشان کرد:حضور مردم با هر گرایش واعتقادی در پای صندوق های رای ومشارکت در انتخابات بار دیگر در بعد داخلی شکل گیری وحدت وانسجام به تمام معنا در کشور را به نمایش گذاشت.

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه مردم با انتخاب آگاهانه خود به شعار رای ندادند بلکه به عمل رای دادند،تصریح کرد:رئیس جمهور منتخب نیز می بایست به شعارها و وعده های خود پایبند بوده و جامه عمل بپوشاند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه رفع مشکلات موجود در کشور مطالبه وخواست مردم است،افزود:قسمت عمده این مشکلات اقتصادی بوده و به دلیل برخی سوء مدیریت هاست که رئیس جمهور منتخب میبایست با بکارگیری مدیران کارآمد،لایق وتوانمند در راستای اصلاح سیستم مدیریتی تلاش کند.

 

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات 1400 بار دیگر به یام ولی خود لبیک گفتند،یادآور شد:تمامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هجمه های گسترده سعی در تشویق مردم برای عدم حضور در انتخابات را داشتند که ملت آگاه وبابصیرت ایران با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برای پاسداشت از خون شهدای گرانقدر بخصوص سردار دلها؛سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر به صحنه آمدند وحماسه آفریدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نتیجه بین المللی نیز داشت،گفت:انتخاب جبهه مقاومت سبب تقویت جبهه مقاومت گردید که خود از مهمترین برکات این حضور حداکثری است.

 

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد:تضعیف جبهه کفر،تزلزل تحریم های بین المللی با ایجاد یک جبهه اقتصادی وبین المللی قوی،افزایش انسجام منطقه ای وپیروزی بر شبکه های معاندین  از دیگر برکات حماسه 28 خرداد است.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد ماه یادآور شد:امیدواریم خداوند متعال این عزت وسربلندی راهمواره برای ایران اسلامی دوام ببخشد واضمحلال ونابودی دشمنان رقم بخورد.

ارسال نظرات