سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و به رئیس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۲۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و به رئیس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!

سوره مبارکه القصص آیه ۵

بار دیگر مردم فهیم، ولایت مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کشور حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش‌های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

مردم سراسر ایران در خردادماه سال ۱۴۰۰ با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی دشمنان را دوچندان و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.

ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه اعضای فداکار و جان برکف حوزه سلامت، علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت‌های موجود ناشی از بیماری منحوس کرونا، بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس و آگاه کشور از تمامی عوامل اجرایی، قضائی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نامزدها و هواداران آنها و همه دست اندکاران انتخابات به ویژه همکاران حوزه سلامت که به مردم شریف از نظر سلامت اجتماعات در حوزه های رای گیری اطمینان دادند و در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری می کند.

همچنین این سازمان ضمن تبریک به رئیس جمهوری منتخب مردم ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امید دارد همانطور که ایشان در سالهای متمادی در مسئولیت های مختلف منشاء تحول و کارآمدی بوده اند، به پشتوانه این حرکت عظیم ملت، دولت قوی، مسئولیت پذیر و پرکار برای حل مسائل و مشکلات موجود شکل داده و در این مسیر تداوم توفیق را برای دولت سیزدهم مسئلت می کند. بی تردید توجه به تقویت پیشرفت حوزه سلامت که از اولویت‌های اقتدار ملی شناخته می شود، در این مسیر راهگشا خواهد بود.

ارسال نظرات