خرداد شاهد حضور مردمی بودیم که به پاسداشت خون شهدا با وجود تمام گله‌مندی هایی که از مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند، به عشق ایران آمدند و دوست و دشمن را از شکوه حضورشان غافلگیر کردند.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۴۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی از حضور مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی تقدیر کرد:

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور سراسر غرور ملت بزرگ ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی، تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است.

این اتفاق بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی و معرفتی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا و حرکت در مسیر صحیح اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر تمامی مشکلات فائق می‌آیند.

مردم غیور ایران و گیلان بار دیگر مردم سالاری دینی را یکپارچه و متحد به رخ جهانیان کشیده و ۲۸ خرداد شاهد حضور مردمی بودیم که به پاسداشت خون شهدا با وجود تمام گله‌مندی‌هایی که از مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند، به عشق ایران آمدند و دوست و دشمن را از شکوه حضورشان غافلگیر کردند.

بی شک یکی از اهداف بسیج در انتخابات ریاست جمهوری تبیین و روشنگری رئیس جمهور در تراز جمهوری اسلامی برای عموم مردم به منظور افزایش مشارکت در انتخابات بوده و بسیجیان دیار میرزا بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات نشان دادند که در بزنگاه‌های حساس همواره یارو یاور مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

اینجانب حماسه حضور مردم را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، منتخبان ملت و مردم ایران بویژه مردم مومن، آگاه و انقلابی استان گیلان تبریک می‌گویم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور

انتهای پیام/
ارسال نظرات