خبرهای داغ:

پیام تقدیر نماینده شاهرود و میامی در مجلس از مردم و دست اندرکاران امر انتخابات

شاهرود_نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از مردم و دست اندرکاران امر انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۵۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
پیام تقدیر نماینده شاهرود و میامی در مجلس از مردم و دست اندرکاران امر انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در پیامی، ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم، از نامزد‌ها و دست اندرکاران امر انتخابات قدردانی نمود.
متن پیام ایشان بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
اکنون که به لطف پروردگار و عنایات خاص حضرت، ولی الله الاعظم روحی فداه، انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باحضور چشمگیر مردم بصیر و عزیزمان به پایان رسید، وظیفه خود می‌دانم تا ضمن تشکر از آحاد ملت، خاصه مردم نجیب و صبور حوزه انتخابیه‌ام، از یکایک دست اندرکاران امر انتخابات نیز قدردانی نمایم.
همچنین تشکرات صمیمانه خود را از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، مجریان امور، هیأت‌های اجرایی و نظارت، ائمه‌جمعه و جماعات، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و سایر کسانیکه نقش بی‌بدیلی در این مهم ایفاء نمودند اعلام می‌نمایم.
در ادامه جا دارد تا از حضور یکایک نامزد‌های حاضر در انتخابات شورا‌های شهر و روستا که فارغ از نتیجه به تکلیف شرعی و انقلابی خود عمل نمودند، تشکر ویژه‌ای نمایم. عزیزان منتخب و سایر بزرگوارانی که مخلصانه به عرصه انتخابات قدم نهادند و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به شور و نشاط سیاسی اهتمام ورزیدند، اجرشان نزد پروردگار محفوظ و قطعاً به ارزش‌های خود افزودند.
بی‌شک همت و وقت‌شناسی شما نجیب مردمان این دیار نیز، نشانی بزرگ از رشد و بالندگی و بلوغ سیاسی شما بزرگ مردان و زنان این سرزمین است؛ حرکت انقلابی شما روح امام راحل و شهدای این خاک مقدس را شاد و خرسند نمود. بخاطر سرافرازی وطن سر به سجده می‌ساییم.
همچنین از منتخبین مردم می‌خواهیم قدردان توفیق الهی خدمت باشند و همانند گذشته بدانند که اینجانب دوشادوش آنان در رشد و توسعه خطه پهناورمان، یاریگر شما خواهم بود.
اما از رییس‌جمهور منتخب که برای دومین بار، بیشترین آرای مأخوذه را از مردم نجیب و صبور حوزه انتخابیه‌ام دریافت نمود می‌خواهم تا ضمن جبران خسارت‌های گذشته، با اهتمامی خاص و جدی معضلات مردم خصوصا در بحث اشتغال و معیشت را مدنظر دولت خود قرار دهد.
با آرزوی ایرانی آباد و سربلند
ارسال نظرات
پر بیننده ها