پیام تقدیر و تشکر سپاه امام حسن مجتبی (ع) از حضور پرشور مردم البرز در انتخابات 1400

سپاه امام حسن مجتبی(ع)طی پیامی از حضور پرشور و اثر بخش مردم البرز در انتخابات 1400 تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سپاه امام حسن مجتبی (ع) طی پیامی از حضور پرشور و اثر بخش مردم البرز در انتخابات 1400 تشکر کرد.

پیام تقدیر و تشکر سپاه امام حسن مجتبی (ع) از حضور پرشور البرزی ها در انتخابات 1400

متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُركُم وَیُثَبِّت أَقدامَكُم. سوره مبارکه محمد آیه 7 

از حضور اثربخش و پرشور مردم استان البرز در انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراء های اسلامی شهر و روستا تقدیر و سپاسگزاری می‌ کنیم و به فضل خدای بزرگ این تجدید میثاق تا ابد در دفتر استان به یادگار خواهد ماند.

حماسه‌آفرینی جدید مردم سلحشور در برگزاری انتخابات، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان کشور بود که در سراسر کشور و با حضور صد‌ها هزار هم وطن جلوه‌هایی از همدلی، ایمان، قدرت و عمل انقلابی را به نمایش گذاشت.

این مشارکت حداکثری نماد وحدت، ایستادگی و پیشرفت بود، نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمان‌های بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به  اهداف شیطانی آن ها و شکست ناپذیری آنان قطعی است.

ملت سلحشور که در دوران انقلاب و دفاع مقدس با خلق صحنه‌های ایثار و شهادت دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشته‌اند، امروز با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در پاسخ به جنگ همه جانبه و تمام عیار دشمن بویژه جنگ اقتصادی، با عزمی راسخ‌ با نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف ضمن امیدآفرینی، موجبات یاس و ناامیدی استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا را فراهم آوردند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن تقدیر و تشکر ازآحاد مردم استان البرز و همچنین همه مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات غرورآفرین که شکوه و اقتدار جدیدی از نظام را ارائه داد،

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها