خبرهای داغ:

پیام تشکر فرمانده سپاه شاهرود از حضور مردم بصیر در انتخابات

شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در پیامی از حضور مردم آگاه و بیدار در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۶۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
پیام تشکر فرمانده سپاه شاهرود از حضور مردم بصیر در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در پیامی از حضور مردم آگاه و بیدار در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات ۲۸ خرداد، صفحه‌ی درخشان دیگری بر افتخارات شما افزود. در میانه‌ی عواملی که هریک به‌گونه‌ئی میتوانست مشارکت در انتخابات را کم‌رنگ کند، مناظر چشم‌نوازِ اجتماعات شما در مراکز رأی‌گیری در سراسر کشور، نشانه‌ی آشکاری از عزم راسخ و دلِ امیدوار و دیده‌ی بیدار بود. (مقام معظم رهبری)
کدامین زبان و قلم را یارای سپاس از حضرت احدیت است که بار دیگر هادی دل‌ها شد و موجی از اهل ایمان و بصیرت و موجی از اقوام ایرانی پای صندوق‌های رأی آمدند و بار دیگر سرنوشت کشور را به دست خود رقم زدند.
چگونه می‌توان شاکر بود خدایی را که در این مقطع از تاریخ به این امّت، این توفیق و فرصت را عطا کرد تا حیات‌بخش اسلام و حیات‌بخش ارزش‌های انسانی باشند، در شرایطی که کفر، استکبار، استبداد و نفاق، چون سدّی محکم برابر انسانیّت ایستاده و جهالت مدرن و کاخ‌های سیم و زر و تازیانه‌های وحشی‌گری و ترور را بر انسان مظلوم حاکم نموده و با کرامت انسانی، و با خُلق و خوی آدم محور در جنگ و ستیزند ایران اسلامی و ایرانیان وحی محور و عدالت‌گستر باهدایت امام راحل پرچم جمهوری اسلامی برافراشته تا رَه‌گشای عدالت جهانی باشد.
درود و سپاس بیکران خداوند متعال بر شما مردم بصیر استان سمنان و شهرستان شاهرود که با حضور پرشور در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ موجبات خوشنودی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، شهدا و تمامی دوستان و علاقه‌مندان به نظام را فراهم کردید و با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادی به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را تا نقطه مطلوب بپیماید.
به عنوان خادم شما در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، ابتدا از حضور حداکثری شما مردم بزرگ استان و شهرستان در انتخابات و تلاش و اهتمام نیرو‌های خدوم انتظامی، پاسداران و بسیجیان عزیز بکارگیری شده برای تامین امنیت و آرامش صندوق‌های اخذ رای و از تلاش‌های کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات، اعضای محترم شورای تأمین، هیات‌های اجرایی و نظارت شورای نگهبان و مجموعه همکاران که بستر برگزاری انتخاباتی باشکوه را فراهم کردند، بویژه اصحاب رسانه و مطبوعات و صدا و سیمای مرکز استان تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌داریم.
مطمئن باشید این حضور پرشور و آگاهانه شما و سراسر ایران اسلامی و ایرانیان مقیم خارج از کشور، زمینه اقتدار و عزت و عظمت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و از منتخبان مردم در این انتخابات انتظار می‌رود با تلاش جهادی و روحیه انقلابی برای کاستن از مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و ... با همدلی و هم افزایی سلایق مختلف و تکیه بر ظرفیت‌های درونی و استفاده از فرصت‌های بیرونی تحت رهنمود‌های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) بکوشند تا بخشی از قدرشناسی مردم وفادار به انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی جبران گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها