حجت‌الاسلام حسینی گفت:مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات به رغم عملیات روانی دشمن این پیام را دارد که ملاک و میزان برای این ملت، تقابل با بدخواهان است.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۴۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی، در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات روز گذشته گفت: حضور افتخارآمیز، تعیین‌کننده، سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار ملت که به صورت یکپارچه، مسئولانه، متعهدانه و بصیرانه در پای صندوق‌های اخذ رأی شرکت کردند بسیار تحسین‌برانگیز بود و این مشارکت گسترده به رغم عملیات روانی دشمن این پیام را دارد که ملاک و میزان برای ملت بزرگ ایران تقابل با بدخواهان است.

وی ادامه داد: زمانی که بدخواهان نظام اسلامی مردم را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق می‌کنند، ملت ایران متوجه می‌شوند که شرکت نکردن در انتخابات،به معنی آب ریختن به آسیاب دشمن است و شرکت کردن در این عرصه، پاسداری از حرمت خون شهیدان و حفظ عزت، استقلال، عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی است.

امام‌جمعه ابرکوه عنوان کرد: تمام بدخواهان ملت ایران بیش از 40 سال است که به هر شکل ممکن دسیسه‌های خودشان را به کار گرفتند اما از ناحیه این ملت تودهنی خوردند و شرکت گسترده مردم در پای صندوق اخذ رأی، آخرین تودهنی محکم به امریکا و انگلیس و اسرائیل این مثلث شوم بود تا در پرتو این حضور آگاهانه ملت، زمینه یأس و ناکامی دشمن فراهم شود و دشمنان طعم تلخ شکست را بچشند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: دشمن قطعاً از این حضور پرشور مردم در انتخابات می‌ترسد چرا که تلاش دشمن در جهت اسلامیت زدایی از نظام است، دشمن با جمهوریت نظام چندان مشکلی ندارد مشکل اصلی مثلث شوم غربی عبری و عربی اسلامیت نظام است و لذا دشمن در دهه‌های گذشته با انتشار افکار لیبرالیسمی و حاکمیت یافتن عناصر دگراندیش روزنه امید را به روی خودش باز دید اما به لطف خداوند ملت بزرگ ما در 28 خرداد روزنه امید را به روی دشمن بست و این دلیل ترس دشمن از انتخابات 28 خرداد بود.

وی افزود: ملت بزرگ ما نشان داد که با روی کار آمدن دولتی مقتدر، جوان، انقلابی و حزب‌اللهی که با انگیزه‌های انقلابی میدان را در دست می‌گیرد به امید خدا تحولی عظیم صورت می‌گیرد و بیش از پیش شاهد بالا رفتن جایگاه و اقتدار این نظام خواهیم بود و زمینه توانمندی ایران اسلامی را به صورت گسترده و فراگیر در عرصه‌های بین‌المللی بیش از گذشته شاهد خواهیم بود.

امام جمعه ابرکوه ضمن تأکید بر لزوم قدردانی از این مردم صبور، شجاع، بصیر، ولایی و وفادار به انقلاب گفت: ملت ایران در این انتخابات مرکزیت نقطه پرگار انتخاب را رسیدن به ایران قوی قرار داده‌اند و به خوبی می‌دانند که لازمه رسیدن به ایران قوی، شکل‌ دادن دولتی قوی، کارآمد، حزب‌اللهی و ضد فساد است.

وی افزود: ایران قوی می‌تواند با اقتدار خودش در بخش‌های فناوری هسته‌ای، قدرت موشکی و ... پیشرفت بیش از پیشی داشته باشد و عمق استراتژیک در جهان اسلام و حضور نقش‌آفرین و تعیین‌کننده جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های جهانی خصوصاً در مناطق مختلف آسیا می‌تواند در جهت اثربخشیدن به معادلات جهانی به نفع ملت‌های رنج کشیده و تحت ستم به ویژه ملت مظلوم فلسطین حائز اعتبار و اهمیت فوق‌العاده باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: انشاءالله ملت ایران طعم شیرین این انتخاب را به زودی خواهد چشید و به نقطه‌ای خواهد رسید که اقتدار جهانی خود را که رهین و رهبری انقلاب است مشاهده خواهد کرد و بدخواهان ما در این زمان حق دارند که ناکام، ناراحت و سرخورده باشند چرا که این ملت تا به حال تمام بدخواهانش را ناکام و منفور کرده و همه را به زباله‌دان تاریخ انداخته است اما خودش به لطف خدا راست‌قامت و صبور و محکم به پای آرمان‌هایش ایستاده و تا رسیدن به اوج قله پیروزی و نقطه ظهور حضرت حجت و دادن پرچم انقلاب به دست ایشان در عمل به فرامین رهبری و وصایای امام انقلاب کوتاه نمی‌آید.
ارسال نظرات