معاون منابع انسانی و استاد جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان گفت:
بیژن شمس، گفت: نهضت استادی بسیج اصفهان در مقاطع مختلف انتخابات تا به امروز نقشی بسیار گسترده و پررنگ، بیش از 920 برنامه و سخنرانی حول موضوعات تبیینی و تحلیلی در دانشگاه‌ها و مرکز آموزشی و پژوهشی، حوزه‌های علمیه، صدا و سیما، صنایع، اقشار و آحاد مردم در روستا و شهرها داشته است.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۶۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، بیژن شمس معاون منابع انسانی و استاد جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان، گفت: نهضت استادی بسیج اصفهان در مقاطع مختلف انتخابات تا به امروز نقشی بسیار گسترده و پررنگ با اجرای بیش از 920 برنامه و سخنرانی حول موضوعات تبیینی و تحلیلی در دانشگاهها و مرکز آموزش عالی و مراکز پژوهشی، حوزه های علمیه، صدا و سیما، صنایع، اقشار و آحاد مردم در روستا و شهرها داشته است.

معاون منابع انسانی و استاد جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان، گفت: شبکه فرماندهان جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان از مدتها قبل از انتخابات با نگاه تخصصی تحلیلی در حوزه‌های مختلف در موضوعاتی مانند فضای مجازی، مباحث سیاسی و دیگر موضوعات مهم انتخابات آمادگی خود را اعلام داشت،

شمس، تصریح کرد: مجموعا بیش از 900 سخنرانی در حوزه های مختلف تبینی و تحلیلی در مقاطع مختلف در زمان ثبت نام نامزدها تا زمانی اعلام صلاحیت‌های  توسط شورای محترم نگهبان همچنین در بحث مناظرات و بعد از مناظرات بصورت وبینار یا به صورت حضوری با رعایت پرتکلهای بهداشتی برگزار شد. 

وی با اشاره به این که نهضت استادی بسیج اصفهان بیش از 20 نشست و سخنرانی در برنامه های مختلف صدا و سیمای استان داشتند، گفت: در همین رابطه شخصا بیش از 9 جلسه در برنامه های مختلف صداو  سیمای استان تا قبل از انتخابات سخنرانی داشتم، امروز هم در اولین روز از اعلام نتایج در برنامه گفتگوی ویژه انتخابات 1400 با موضوع «تحلیل محتوای یک حماسه ملی» در صدا و سیمای استان با مردم سخن گفتیم.

معاون منابع انسانی و استاد جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به این که تا برگزاری انتخابات حدود 20 بار در شبکه اخبار استانی نگاه تحلیلی داشتیم، گفت: موضوع وبینارهایی و جلساتی هم که در خصوص انتخابات توسط سازمان یا کانونها برگزار کردیم پیرامون  مشارکت حداکثری و در اصل تحلیل انتخابات، دیدگاههای مقام معظم رهبری در مورد حضور حداکثری و رویکرد دولت انقلابی و مطالباتی که در این حوزه از دولت جوان انقلابی صورت می‌گیرد ، شاخص‌های انتخاب آگاهانه و اصلح و دوری از ترفندهای انتخاباتی برای تحقق یک انتخاب سرنوشت ساز بود

شمس اظهار کرد:  تقریبا از حدود 70 کانون نهضت استادی بسیج در دانشگاهها و و مراکز آموزش عالی استان 65 کانون وبینار برگزار کردند.

وی افزود: در این وبینارها چهره های مطرح کشوری و استانی پیرامون مباحث تبیینی سخنرانی داشتند و جلسات با پرسش و پاسخ نیز همراه بود.

معاون منابع انسانی و استاد جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان، اظهار کرد: با توجه به این که در گام دوم انقلاب هستیم مردم باید آگاه باشند که انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار ارزشمندی دارد.

شمس ادامه داد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی همین مردم سالاری دینی است که مردم برای تعیین سرنوشت خودشان به صحنه می‌آیند و با یک آگاهی سیاسی بصیرتی وارد می‌شوند طبیعتا بنا به فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه نهضت استادی و بویژه فرماندهان جنگ نرم آگاهی بخشی و بصیرت افزایی و هدایت جامعه است.

وی با یادآوری این که به هر حال از ابتدای انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان و ایادی آنها بوده، به فعالیتهای آنها در پژوهشکده‌ها و اندیشکده‌هایشان اشاره کرده و گفت: در آخر هم پر‌وژه تحریم انتخابات را مطرح کردند، که بزرگترین تلاش دشمنان برای انتخابات بود و  شکست سنگینی خورد.

معاون منابع انسانی و استاد جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان، بیان کرد: باید خداوندمتعال  را شاکر باشیم کمک کرده و با تلاش هایی که داشتیم شاهد یک انتخاب آگاهانه در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم، انشاالله ریلهایی را که از مسیر خود انحراف داشته را به جایگاه خودش که مردم لایق آن هستند برگرداند و مردم طعم انقلاب اسلامی را بیش از پیش بچشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات