پیام ستاد اقشار تخصصی بسیج اقشار استان:

انتخابات 1400نقطه ی اتکا و استحکام نظام شد

ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با صدور پیام از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۷۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پیام ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین  سپاه  حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل است.

انتخابات سال "۱۴۰۰"علیرغم همه ی توطئه های داخلی و خارجی و برخلاف جو بسیارناامیدکننده که بردوستان انقلاب اسلامی حاکم بود، به نقطه ی اتکا و استحکام نظام تبدیل شد و مایه ی آبروی آن گشت.

این رخدادبی نظیرکه بیمه کننده ی انقلاب اسلامی تاسالها خواهد ماند؛ بیش ازهرعامل دیگری مدیون نفس مسیحایی خورشیدِ عصر غیبت، نائب الامام حضرت آیةالله العظمی خامنه ای می‌باشد. همان که به یقین درنیایش نیمه شبش سربرآستان دوست سائیده وعزت و آبروی جمهوری اسلامی را در این آوردگاه بزرگ ازمولا ومقتدایش درخواست کرده است وآنگاه در زمانی که همگان، حتی دوستان ازعدم حضورمردم سخن میگفتند و با اعداد و ارقام درصد پایین مشارکت را مطرح می کردند؛ با اعتماد مثال زدنی برقدرت لایزال الهی فرمود: دلهای همه دردست اوست و او دلها را هدایت خواهد کرد و با آرامشی برگرفته از ایمان عمیق به وعده ی الهی نوید حضور دشمن شکن مردم را داد و خاضعانه آرزو کرد که در ایام ولادت امام رضا(ع) انتخابات روز جشن ملت و مایه برکت کشور شود و با دیدو بینش خداگونه فرمود: ملت ایران به توفیق الهی از این انتخابات خیرخواهد دید.

این خون حاج قاسم سلیمانی ست که در رگ های مردم با غیرت ایران جوشید و چنین حماسه ای به یاد ماندنی و سترگ را در شاهنامه عزتمندی ایران اسلامی رقم زد. درود بر ملت بزرگ ایران، درود بر بزرگمردان و زنان و دختران و پسران غیور ایرانی بر آنان که حق رای خویش را برای ساختن فردایی امیدبخش تر و بهتر پاس داشتند و با تمام وجود و باهمه مشکلات و دلخوری های موجود به صحنه حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی پا نهادند و با گام هایی استوار با هرلهجه و قومیت و نگاهی مردانه پای کار انقلاب اسلامی آمدند و مصداق آیه ی شریفه « فاستقم کما امرت» شدند تا چون شهیدان، مدافع حرم انقلاب اسلامی باشند .

جادارد دراین ایام سراسرنور، دهه ی کرامت و درآستانه ولادت سلطان سریر ارتضا، امام رؤوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثناء، ما نیز سرتعظیم برآستان ربوبی سائیده ازعمق جان خداوند را به واسطه وجود چنین رهبر حکیم و بی بدیلی شکرگزار بوده طول عمر پر برکتش را تا ظهور، و در کنار مولایش حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه، طلب کنیم و بهروزی و تندرستی ملت غیور، سرفراز و فهیم مان که در بزنگاه ها تکلیف و وظیفه خویش را می شناسند و با جان و دل فریاد می زنند وطنم پاره تنم ای ایران باشکوه را از درگاه ایزد متعال مسالت نماییم .

 امید است که رییس جمهور منتخب و مدیران دلسوز، انقلابی و کارآمد دولت سیزدهم با درک صحیح و اصولی معضلات و مشکلات مردم، راهی برای برون رفتن از این حصار ناامیدی و رسیدن به فردایی امیدوار همراه با رفاه و عزتمندی را که در منویات مقام عظمای ولایت هست، را بیابند .

ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین  سپاه  حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام اعم از؛ بسیج مداحان- هنرمندان- حقوقدانان مهندسی کشاورزی، عمران و صنعت- ورزشکاران- اصناف- اساتید-پیشکسوتان- جامعه پزشکی- اصناف و کارگری-بسیج  صداوسیما – رسانه-  طلاب- عشایری و بسیج جامعه زنان ،بسیج دانشجویی و بسیج عشایری، رئیس مجمع عالی بسیج استان و رئیس هیئت اندیشه ورز سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تبریک خلق این حماسه بزرگ و ضمن ارج نهادن به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی از آحاد ملت ایران به ویژه خانواده معظم شهدا ، ایثارگران ،یادگاران هشت سال دفاع مقدس ،بسیجیان سلحشور و اقشار مختلف جامعه اسلامی تقدیر و تشکر نموده و عاقبت بخیری همگان را مسالت می نماییم.

والعاقبه للمتقین

ارسال نظرات