پیام تقدیر امام جمعه هیرمند از حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری:

انتخابات جلوه‌ای روشن از هوشمندی و درایت مردم فهیم در استان پهناور سیستان و بلوچستان به نمایش گذاشت

هیرمند-با روی کار آمدن دولتی جوان و بالنده و دارای روحیه‌ای جهادی و نگرشی انقلابی، یکبار دیگر شاهد رشد و اعتلای ایران اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۹۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج از هسرمند، امام جمعه شهرستان هیرمند در پیامی از حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد، در این پیام آمده است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ»

 بار دیگر نسیم امید و پیروزی بر گستره پهناور ایران اسلامی وزیدن گرفت، و یکی دیگر از باشکوه‌ترین حماسه‌های ملت قهرمان و انقلابی را، به زیباترین وجه ممکن در اوراق پر افتخار تاریخ خاطرات سیاسی این دیار اهورائی ثبت و ضبط کرد.

 برگزاری انتخابات لبریز از شور و شعور و اشتیاق سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، و انتخاب افراد دلسوز نظام و شایسته و مورد اطمینان و پاکدل که تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۸ خردادماه رقم خورد، جلوه‌ای روشن از هوشمندی و درایت مردم فهیم و شهروندان بیداردل در جای جای ایران اسلامی و بویژه در استان پهناور سیستان و بلوچستان به نمایش گذاشت.

 در این میان حضور ارزشمند اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی و دلیرمردان و شیرزنان مرزدار و غیور شهرستان هیرمند، فصل نوینی از خدمت بی ادعا و توسعه و پیشرفت برای بهره‌گیری از توانمندی‌های خادمان خستگی ناپذیر در عرصه توسعه پایدار را فراروی جوانان متعهد و توانمند و دلسوز باز کرد.

 رای قاطع ملت شریف ایران به آقای سیدابراهیم رئیسی را به رئیس جمهور منتخب و مقام معظم رهبری و آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه، تبریک گفته و با توجه به کارنامه درخشان ایشان در موقعیت‌های حساس، یقین داریم، این انتخاب شایسته موجب رفع بسیاری از موانع رشد و تعالی جامعه و زدودن مشکلات موجود در زندگی اقشار ضعیف خواهد شد.

 ضمن تشکر از حضور یکپارچه عموم مردم فهیم و شهروندان عزیز و خواهران و برادران اندیشمند و دلسوز که در این نقش آفرینی خردورزانه مشارکت نمودند، و با تقدیر از همه دست‌اندرکاران امانتدار و تلاشگر، که با مدیریت شایسته مراحل مختلف انتخابات، تمام توان خویش، را مصروف برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه نمودند. به همه این عزیزان خداقوت عرض نموده و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

 امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور با روی کار آمدن دولتی جوان و بالنده و دارای روحیه‌ای جهادی و نگرشی انقلابی، یکبار دیگر شاهد رشد و اعتلای ایران اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باشیم. ان شاءالله

محمد راشکی امام جمعه شهرستان هیرمند
ارسال نظرات