سردار حسین معروفی در دیدار اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان عنوان کرد:
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اجازه ندهید در خدمات شهری سهم‌خواهی سیاسی شود و در خدمات شهری باید به دور از سیاست به مردم خدمت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۹۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تبریک به منتخبین اظهار کرد: خدمت به بندگان خدا فرصتی است که خداوند به بندگانش عطا می کند خدمت به مردم صدقه جاریه است و از خداوند می‌خواهیم ما را جزو خدمتگزاران واقعی نظام اسلامی قرار داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  افزود: کرمان ثروتمندترین استان کشور است و باید در شأن مردم این استان ساخته شود 

وی  تاکید کرد : مردم محرومی که  با حضور پرنگ خود در انتخابات شرکت کردند باید  خدمت کرد و نباید آنها را تنها گذاشت.

 این مقام مسئول افزود: دومین استان عشایری کشور هستیم و یک چهارم شهدای استان از عشایر هستند.

 فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد:  این مردم بسیار ارزشمند هستند و خدمتگزاری آنها یک توفیق الهی است بیان کرد: مسئولان تمام وقت خود را باید برای خدمت به مردم بگذارند.

وی گفت: در خدمت به مردم  هیچ نگاه سیاسی نداریم معیشت مردم را نباید سیاسی کرد و سپاه پاسداران در خدمت به مردم به انسان بودن آنها نگاه می‌کند و هیچ نگاه جناحی و سیاسی ندارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بزرگترین ویژگی حاج قاسم خدمت بدون منت به مردم و به دور از نگاه سیاسی است افزود: احساس ما این است که ترکیب خوبی در شورای جدید به‌وجود آمده و تلفیقی از جوانان و پیشکسوتان در شورا حضور دارند.

وی افزود: اجازه ندهید در خدمات شهری سهم‌خواهی سیاسی شود و در خدمات شهری باید به دور از سیاست به مردم خدمت کرد.

معروفی بیان داشت: اتمام کرونا نشان خواهد داد که روزانه با چه جمعیتی از زائران حاج قاسم روبه‌رو خواهیم بود متاسفانه  حاشیه شهر کرمان وضعیت بسیار بدی دارد و جزو بدترین حاشیه‌های کشور است.

فرمانده سپاه ثارالله  گفت:حاشیه شهر کرمان باید ساماندهی شود و باید جزو برنامه‌های شورای شهر جدید قرار گیرد زیباسازی درون شهر نیز بسیار لازم است و مردم کار می‌خواهند

این مقام مسئول تصریح کرد:  با نگاه انقلابی و جهادی باید برای مردم کار کرد و مردم برای این نگاه به میدان می‌آیند 

 فرمانده سپاه ثارالله افزود:انتخابات امسال در حالی که همه دنیای کفر در برابر ولایت قرار گرفته بودند مردم ایران  با حضور خود پای صندوقهای رای به دنیا ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و هوشیارانه مشت محکمی به دهان دشمنان این نظام زدند

 این مقام مسئول تصریح کرد: مردم ما ملتی هوشمند  هستند که بارها این هوشمندی را ثابت کردند  مردم ما انقلاب اسلامی را باور دارند و در دوران انقلاب، دفاع مقدس و فتنه پای کار نظام مقدس اسلامی ایستادند و با حضور خود در صحنه انتخابات به دنیا نشان دادند که انقلاب اسلامی ایران زنده است 

وی گفت:  مردم ما وقتی دیدند مقدسات و ارزش‌هایشان در خطر است یک دست شده و در انتخابات حماسه خلق کردند.

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: در این دوره بیش از 60 درصد مردم کرمان در انتخابات مشارکت داشتند و بیش از 70 درصد به منتخب رئیس جمهوری جدید رای دادند.

ارسال نظرات