خبرهای داغ:
پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :

به مناسبت حضور بی نظیر و پرشور مردم شهرستان فلاورجان و بسیجیان سلحشور در انتخابات 1400

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۴۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

                                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر آخرین ذخیره الهی ،امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و درود بی کران بر امام خامنه ای و مردم شجاع و زمان شناس شهرستان فلاورجان ،((انا فتحنا لک فتحا مبینا))ای رسول ما غم مدارکه) البته ما تو را به فتح آشکاری پیروز می‌گردانیم (که نه فقط شهر مکّه بلکه شهر دلهای اهل عالم را فتح کنی).

حضور پرشور مردم فهیم و بصیر ایران  به خصوص مردم شهرستان فلاورجان در انتخابات 28 خرداد ماه 1400 را جهاد اکبر دانسته و آن را پیشکش به قلب نازنین حضرت حجت(عج) و امام خامنه ای عزیز می نماییم ،انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که درس مردم سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیاست، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشیدند.

باوجود همه ی توطئه ها و هجمه های گسترده معاندین و دروغ پردازی هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلام ایران اتفاق افتاد ، مشارکت کم نظیر مردم  در انتخابات در طلیعه دهه ی پنجم وگام دوم انقلاب اسلامی ایران ، در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.

این حضور واعتماد ملت ایران اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه وخط شکن وبسیجیان شهرستان فلاورجان تبریک عرض می نمایم.

ارسال نظرات