خبرهای داغ:

پیام فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آق قلا به مناسبت حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آق قلا به مناسبت حضور پرشکوه ملت ایران و مردم فهمیم استان گلستان در انتخابات ١۴٠٠ پیام تبریکی صادر کردند
کد خبر: ۹۳۵۲۳۵۴
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

پیام فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آق قلا به مناسبت حضور پرشکوه ملت ایران در انتخابات

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مصطفی لو فرمانده و حجت الاسلام اسکندریان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آق قلا  به مناسبت حضور پرشکوه ملت ایران و مردم فهمیم استان گلستان در انتخابات ١۴٠٠ پیام تبریکی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

"حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌ جمهوری، علیرغم نگرانی‌ها از شیوع‌ بیماری کرونا و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این انتخابات برای همه مردم ایران و همه ملتهای مسلمان یک پیروزی شیرین است؛

جریان‌های استکباری با افزایش تحریم‌ها و محاصره اقتصادی ایران درصدد بودند که با افزایش مشکلات باعث عصبانیت مردم از انقلاب اسلامی و سرانجام ناامیدی آن‌ها از انتخابات شوند که آن‌ها نیز در این انتخابات شکست سنگینی متحمل شدند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در بیانات متعددی، محاصره و تحریم علیه کشورمان را به نبرد احزاب تشبیه کرده‌اند و در یک سخنرانی می‌فرمایند:

«همه‌ی دنیاپرستان و قدرت‌طلبان و جنایت‌کاران و ... در سرتاسر عالم، در رده‌های مختلف اقتدار، در مقابل جمهوری اسلامی صف ‌کشیده‌اند و حمله هم کرده‌اند و دارند از همه‌ی جوانب حمله هم می‌کنند؛ عین همین قضیّه در جنگ احزاب اتّفاق افتاد».

اکنون ملت عزیز ایران در نبرد احزاب پیروز شده است. ان‌شاءالله این پیروزی جریان انقلابی بتواند سایه غول‌های تحریم، تورم و تهدید را از کشور دور کند و طعم شیرین این پیروزی برای همه مردم کشور جان‌فزا شود.

خداوند در آیه ۲۲ سوره احزاب می‌فرمایند: مؤمنان وقتی لشکر احزاب را دیدند گفتند: این همان است که خدا و رسولش به ما وعده داده و خدا و رسولش راست گفته‌اند! و این موضوع جز بر ایمان و تسلیم آنان نیفزود». این جنگ اگرچه سخت و دشوار بود، اما قدرت ملت را به رخ دشمنان کشید.

از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم انقلاب اسلامی ایران که ماحصل ایثار شهداء و مخلصین است تا ظهور ولی عصر عجّل الله فرجه الشریف از گزند انحرافات و دشمنی ها مصون بماند."

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها