نماینده ولی فقیه درهرمزگان :

ملت ایران محاسبات دشمن را با حضور پرشور خود بهم ریخت

نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان گفت :ملت ایران محاسبات دشمن را در روز رانتخابات بهم ریخته است.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۵۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه انتخابات کارزار اراده هاست، گفت: امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده‌ها در پای صندوق‌های رأی شد.

حجت الاسلام والمسلمین « محمد عبادی زاده » در گفتگو با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: بی شک ملت ایران محاسبات دشمن را درانتخابات بهم ریخته است

 

وی اظهار کرد: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کردتا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده‌ها در پای صندوق‌های رأی شد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان با مردمان خونگرمش از شیعه و سنی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری خود برگ زرینی در کارنامه این استان فکور و فهیم به ثبت رساند، از همه مردم عزیز، مومن و انقلابی در استان هرمزگان  که با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی توطئه کرکس‌های دوران را خنثی کردند و و پیوندی دوباره با آرمان های امام , شهدا و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب بیعت نمودند و دشمنان را مأیوس و ناکام  کردند تشگر و قدردانی نمود.

 

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، خواب‌های آشفته و پریشان دشمنان را تعبیر می‌کند، اضافه کرد: مردم با بصیرت هرمزگان می‌دانند که هر مکانی که بمباران تبلیغاتی دشمن است، نیروهای متخصص و خالص و انقلابی فعالیت می‌کنند و باید همین افراد برای دولت و شورایی کارآمد انتخاب شوند.

 

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: بی‌تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده طی ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

 

وی در پایان گفت: انتخابات، میدان عمل و فرصت بی‌بدیلی است که حضور حداکثری و تأثیرگذار مردم در پای صندوق‌های رأی، توانست ضمن نمایش جلوه‌های زیبایی از شکوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنانِ این ملت را مأیوس و ناامید کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار