استاد حوزه و دانشگاه در هرمزگان گفت: حماسه حضور 28 خرداد سبب لبخند رضایت بر لبان رهبری معظم انقلاب شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۰۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام محمد علی معصومی در پی حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: امت باوفای هرمزگان با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی دیگر بر افتخارات خویش افزود و لبخند خوشحالی برلب های مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نشاند.

وی افزود: در مرحله اول باخضوع کامل سر به سجده می گذاریم و خداوند متعال را بی حد شکر می کنیم که با امدادهای فراوانش در دهه مبارک کرامت، نعمت بزرگ پیروزی را به جبهه انقلاب عنایت فرمود و امام و امت را در برابر جهانیان سرافراز کرد.

این روحانی برجسته هرمزگان با بیان این که حضور مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد، ادامه داد: هیچ یک از عوامل فریبنده دشمنان توانست این ملت را از مشارکت حداکثری باز دارد.

حجت الاسلام معصومی گفت: برای رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی همگی آرزوی موفقیت میکنیم و از خدا می خواهیم که با تلاش و مجاهدت شبانه روزی وعده‌های صادقانه خود را برای ملت حماسه ساز ایران خصوصاً امت خونگرم استان مظلوم هرمزگان محقق کنند.

وی درباره انتخابات شوراها نیز اظهار داشت: از آنها میخواهم که برای ایجاد شهر و روستایی در تراز اتقلاب اسلامی همه تلاش خود را بکار گیرند.

ارسال نظرات