فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه: مردم در انتخابات امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)  گناوه طی پیامی از حضور مردم نجیب و ولایتمدار گناوه  در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۱۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)  گناوه طی پیامی از حضور مردم نجیب و ولایتمدار گناوه  در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هشتم خردادماه سال ۱۴٠٠ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی شهرستان گناوه نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان تحریم انتخابات زدند.

مردم  سلحشور شهرستان گناوه همانند دیگر مردم غیور سراسر کشور بار دیگر با مشارکت خود در سیزدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده وبه آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمود‌های مقام معظم رهبری پایبند بوده و تهدید‌ها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

اینجانب ضمن تبریک به خانواده معظم و معززشهداء، جانبازان، ازادگان ورزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس  روحانیت معظم، بسیجیان  سلحشور و. مردم عزیز و. نجیب شهرستان گناوه، از کلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه‌ی دست اندکاران انتخابات به ویژه اصحاب رسانه که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار