خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) در گفت وگو با «بسیج»:

انتخابات امسال مظهر بلوغ سیاسی و شعور اجتماعی مردم بود

فرمانده حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) بیان کرد: انتخابات پرشور امسال مظهر بلوغ سیاسی، فکری و شعور اجتماعی مردم عزیز ایران بوده است.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۵۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم؛ محمودآبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (علیه السلام) ناحیه ویژه شهرستان قم، در زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و پیروزی مردم غیور ایران در این امتحان الهی با خبرنگار «بسیج» گفت وگو کرد.

محمودآبادی اظهار داشت: انتخابات پرشور و حماسی امسال مظهر بلوغ سیاسی، فکری و شعور اجتماعی مردم عزیز ایران بود.

انتخابات ١۴٠٠ ریاست جمهوری با همه ادوار گذشته انتخابات کشور و حتی جهان متفاوت بود.

فرمانده حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) ادامه داد: میزان حضور مردم در انتخابات هر کشور رابطه مستقیم با پذیرش حاکمیت دارد و این البته در شرایط خلأ و عادی است.

وی در رابطه با شرایط متفاوت برگزاری انتخابات امسال افزود: رسانه‌های معاند در خارج از کشور و برخی شخصیت‌های مغرض در داخل همگی با یک صدا انتخابات را تحریم کردند تا حضور کمرنگ شود.

در داخل نیز عملکرد دولت در مباحثی همچون اقتصاد، معیشت و فرهنگ برخی را برای حضور در انتخابات دلسرد کرده بود.

محمودآبادی اضافه کرد: با تمام این دلخوری‌ها مردم به صحنه آمدند و از اصل نظام به رهبری، ولی فقیه دفاع کردند و با پیام امام خامنه‌ای و هوشیاری ملت تمام این نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولا هیچ کشوری در دنیا مانند جمهوری اسلامی ایران به این میزان مورد هجمه‌ها و حملات رسانه‌ای مخرب قرار نمی‌گیرد که مردم را وادار به رأی ندادن و عدم حضور مثبت در انتخابات نکند؛ در ثانی مسئولین نیز بایستی قدر این مردم را بدانند و شبانه روز و مجاهدانه برای رفع دغدغه‌ها بکوشند تا ایرانی آباد داشته باشیم.
قطعا این حضور حماسی و پرشور در آینده برکاتی برای نظام و خود مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/ فرزانه
ارسال نظرات