پیروزی ملت شریف ایران در عرصه حماسه 28 خرداد ماه ، نشانه جمهوریت،هوشمندی ،موقعیت شناسی مردمی بود که علیرقم فشار سنگین اقتصادی و امپراطوری رسانه ای توانسته،همبستگی ملی خود را به عرصه ظهور برسانند
کد خبر: ۹۳۵۲۵۶۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

پیروزی ملت شریف ایران در عرصه حماسه 28 خرداد ماه ، نشانه جمهوریت،هوشمندی ،موقعیت شناسی مردمی بود که علیرقم فشار سنگین اقتصادی و امپراطوری رسانه ای توانسته،همبستگی ملی خود را به عرصه ظهور برسانند و به دشمنان این آب و خاک ثابت کنند هر آنچه که برای آن خون داده اند فدای تحریف ها ، تخریب ها، دروغ ها ، دوقطبی سازی ها ، هراس افکنی ها نمی کنند و پای کار حرف رهبر و حق تعیین سرنوشت خود هستند  همچنین انتخابات خرداد 1400 ثابت کرد مسئولینی  که به توهم تحریم یا تعویق انتخابات را داشتند، رو سیاه مانده و سیلی محکمی خوردند و فهمیدند که ملاک حال فعلی افراد است.

 و اما چند کلامی با رئیس جمهور منتخب :

 _ آقای  رئیس جمهور  بدانید که هر آینه پیروزی  از آن خداوند است و هر دستی فرای دست او محکوم به شکست است .

_رئیس جمهور منتخب حالا که اعتماد مردم  را به خود دیدید  و بر مسند نشسته اید، مستضعفان جامعه را فراموش نکنید .

_ ردای ریاست جمهوری ردای بلند و سنگینی است،لکن خدا را از یاد نبرید که قطعا دچار خسران عظیمی خواهید شد و سرنوشت روسای جمهور قبل دچار خواهید شد .

_رئیس جمهوری که با شعار فساد ستیزی بر سر کار می آید بار سنگینی بر دوش دارد و از هم اکنون باید مواظب خود و همراهانش باشد .

_همیشه به یاد داشته باشید مردم در چه شرایطی شما را برگزیدند و از شما چه انتظاراتی دارند ، خود را اسیر سیاسی بازی ها و گروه گرایی ها نکنید.

_هرگز فراموش نکنید در تصمیمات خود به جزء رضای خدا و انتفاع مردم ، استماع بادمجان دور قابچی ها و محافظه کاران را در نظر نگیرید و با تاسی به گذشته خود ، جهادی و انقلابی عمل کنید .

_حتما در چینش کابینه خود از جوانان، مومن حزب الهی استفاده و کلام رهبری را اجرا نمایید .

_و اما ما اعضای شورای تبیین مواضع و دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران ضمن تبریک به شما و عنوان چشمان بیدار و صدای رسای ملت به رصد اقدامات و برنامه های شما نشسته ایم و از هرگونه مطالبه گری دست نمی کشیم و هم به عنوان بازوان پر توان در خدمت رسانی و کمک به دولت شما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست .

 

باشد که شما موجبات امید آفرینی مجدد به مردم ستمدیده و مستضعف باشد .

و السلام 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران

خرداد ماه 1400

ارسال نظرات