پیام تقدیر دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان فارس، از حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان فارس، طی پیامی از حضور پرشور وحماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تقدیر وتشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۷۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج: سید قاسم‌حسینی، دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان فارس، در پیامی از حضور پرشور وحماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تقدیر وتشکر کرد.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم‌

 

بدون ‌شک  انتخابات سیزدهمین  دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا در  ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ روز عظمت ایران اسلامی  همراه با حماسه آفرینی  یکایک مردم برپایه  شناخت درست و درک صحیح از شرایط فعلی  و پاسخ مومنانه خود به ندای  رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)  بود.

 

این بار  نیز گام های استوار ، عزم راسخ و مشارکت پرشور و شعور مردم ایران اسلامی، که همراه و همدل در پای صندوق های رای حاضر و حماسه بیاد ماندنی دیگری  آفریدند سربلندی ایران اسلامی را قوت بخشید .

 

اینجانب به سهم خود از این حضور حماسی جامعه موفق و بزرگ و همیشه درصحنه ، دراین دوره از  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که حماسه ای دیگر آفریدند قدردانی می کنم.

 

 او در خاتمه نیز، از تلاشهای ستاد های مردمی  جمعیت در استان فارس  ، دبیر کل جمعیت و همچنین اعضای شورای این حزب سیاسی در طول انتخابات تشکر کرد.

 

سید  قاسم حسینی:

 

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان فارس

ارسال نظرات