فرمانده سپاه میانه در دیدار با نماینده جدید میانه:
تبریز- فرمانده سپاه میانه در دیدار با سیدمرتضی حسینی نماینده جدید مردم میانه، گفت: یک نماینده انقلابی کسی است که خود را مطیع و سرباز ولایت بداند.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۳۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی افزود: تا زمانی که شما منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، خود را سرباز ولایت بدانید و در این راستا گام بردارید، ما پاسداران هم خود را سرباز شما خواهیم دانست و از هر خدمتی در راستای پیشبرد اهداف متعالیتان دریغ نخواهیم کرد.

   وی تحقق دولتی انقلابی را مهمترین انتظار سپاه از نمایندگان عنوان کرد و متذکر شد: مردم با وجود تمامی مشکلات در صحنه انتخابات حاضر شده و ارادت خود به انقلاب را نشان دادند و اکنون نوبت شما منتخبین است که برای رفع مشکلات آنان، مجدانه تلاش کنید.

   محمدی وحدت را مهمترین عامل برای پیشرفت کارها عنوان کرد و از نمایندگان منتخب خواست برای ارائه خدمت حداکثری به مردم، اختلافات را کنار گذاشته و با همدیگر وحدت و همکاری داشته باشند و اظهار داشت: جرقه خدمت به مردم با وحدت آغاز می شود و اختلافات، ما را از رسیدن به اهدافمان دور خواهد کرد.

    سیدمرتضی حسینی منتخب مردم میانه در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، در اولین روز کاری خود با فرمانده سپاه میانه دیدار کرد و گفت: عقل و مصلحت حکم می کند تا نفسانیات و اختلافات را با تمامی زوایای مخربش، کنار گذاشته و با همکاری مشترک با دیگر نماینده مردم میانه، همت خود برای خدمت به این مردم را دو چندان کنیم.

   منتخب مردم میانه با تاکید بر اینکه از مدتها قبل، هم از لحاظ فکری و هم از لحاظ گفتمانی، خود را برای همکاری با دیگر نماینده میانه تجهیز کرده ام و هر کس را که بخواهد در بین ما کمترین اختلاف افکنی را داشته باشد را دشمن خود خواهم دانست.

   وی اذعان کرد: برای خدمت به مردم کمر همت بسته ام تا با همکاری با دیگر نماینده میانه، تحت لوای رهبری و مواضع ترسیمی او برای خدمت به مردم تلاش کنم و به زودی مردم میانه نتیجه و حلاوت وحدت و همکاری نمایندگان خود را خواهند چشید.

    سیدمرتضی حسینی منتخب مردم میانه در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی با حضور در سپاه میانه با فرمانده و کارکنان سپاه میانه دیدار و تبادل نظر کرد.

ارسال نظرات