خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه استان قم خبر داد:

آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم برگزار شد

در مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم و رئیس اتاق اصناف استان، سرهنگ حسن پور به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج اصناف و بازاریان قم معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۳۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان قم که با حضور سرهنگ کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم، حجت الاسلام عظیمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج اقشار، احمدلو رئیس اتاق اصناف قم و سرهنگ روحی مسئول سابق بسیج اصناف استان در ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، سرهنگ حسن پور به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان قم معرفی شد.

کبیری پور در این مراسم گفت: بسیج اصناف جزء فعال‌ترین اقشار در انقلاب اسلامی بوده و در حوادث سختی که تاریخ کشور ما طی کرده است، همیشه اصناف پیشرو و پیش گام بوده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در ابتدای این مراسم از زحمات و فعالیت‌های موثر چندین ساله سرهنگ عباس روحی مسئول سابق بسیج اصناف و بازاریان استان قم در زمینه‌های اصلاحات ساختاری و عرصه تشکیل گروه‌های جهادی و مدیریت کرونا و... تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ کبیری پور اضافه کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت انقلابی به تمام معنا، دولت اسلامی که رهبری چندین سال است بر آن تکیه دارند، رقم بخورد و دولتی با تفکر اسلامی و عملکرد انقلابی کمک کند تا اقتصاد جامعه، اسلامی و مردمی شود و به همین واسطه ریشه بی کاری و فقر خشکیده شود.

کبیری پور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این جلسه تکریم و معارفه تقارن با جابه جایی دولت پیدا کرده؛ هم از آقای روحی که در عرصه جدیدی فعالیت خواهند کرد و هم از آقای حسن پور که ارتباطشان در عرصه بازار و تولید و توزیع خواهد بود، درخواست داریم که از فرصت و پتانسیل دولت جدید که شعارش جهش تولید و رفع محرومیت هست، نهایت استفاده را در راستای خدمت رسانی حداکثری به محرومین و مستضعفین جامعه بکار بگیرند.

در همین مراسم، روحی مسئول سابق سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان قم به تبیین گزارش مختصری از فعالیت‌های این مجموعه در سال‌های اخیر پرداخت.

سرهنگ روحی گفت: بسیج اصناف استان قم، رتبه اول کشوری در جذب را با بیش از ۱۵ هزار عضو که در بسیج اصناف هستند را در دوسال گذشته و همچنین رتبه سوم کشوری در زمینه اشراف فرماندهی نیز کسب کرده است.

روحی افزود: تعداد پایگاه‌های بسیج صنفی در این سه سال از ۳۲ پایگاه به ۵۰ پایگاه بسیج صنفی افزایش یافته است. راه‌اندازی و احیای حوزه خواهران از دو سال پیش که ۴ پایگاه صنفی تخصصی بسیج در حال حاضر در این حوزه مشغول فعالیت هستند، از دیگر اقدامات مهم بسیج اصناف استان بوده است.

وی در رابطه با گروه‌های جهادی بسیج اصناف، تصریح کرد: تشکیل گروه‌های جهادی با بیش از ۴۰ شغل مختلف تخصصی جهادی که در عرصه خدمات رسانی به مردم مشغول فعالیت هستند و در جریان سیل لرستان طی ۹ مرحله اقدام صورت گرفت؛ جزء رویکرد‌های جدید بسیج اصناف و بازاریان بوده است.

روحی از دیگر فعالیت‌های موثر سازمان بسیج اصناف را راه‌اندازی ۲ مرکز نیکوکاری برادر و خواهر با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) که منشا خیرات و برکات زیادی بوده است را دانست.

مسئول سابق سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان قم در پایان اظهار داشت: تعداد ۲۰ تیم برادر و خواهر امر به معروف و نهی از منکر از سوی بسیج اصناف راه اندازی شده و مشغول به فعالیت اند که بیشتر به موضوعات حجاب و عفاف اصناف مختلف بازاری می‌پردازند و در این زمینه با دادستانی استان و پلیس امنیت اخلاقی و اطلاعات امنیت ناجا و... همکاری‌های گسترده‌ای تا کنون شده است.
 
گفتنی است در این مراسم سرهنگ حسن پور مسئول سابق بسیج ادارات استان به عنوان مسئول جدید بسیج اصناف و بازاریان قم معرفی شد.
 
پیش از این سرهنگ روحی مسئولیت این سازمان را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات