دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی خبر داد

مطالبه گری از مسئولان اولویت مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر

تبریز- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: مطالبه گری از مسئولان اولویت مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۳۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: حضور گسترده ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نشان داد ملت عزیزمان بدون توجه به خواسته‌های دشمنان، پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند و خدمت گزاران واقعی خود را از سایرین به خوبی تمیز داده و در راستای اعتلای کشور عزیزمان قدم برمی دارند.

وی افزود: بی شک حضور مردم در انتخابات و دعوت همدیگر به مشارکت در انتخابات به عنوان بزرگترینِ معروفات و اهتمام آنها به امر به معروف در امر انتخابات، شایسته تقدیر بوده و بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود از ملت شریف ایران به خصوص مردم غیور آذربایجان را اعلام می‌دارم و این پیروزی بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب و نماینده معزز ایشان در استان تبریک عرض می‌کنم.

حجت الاسلام نستوهی ادامه داد: مطالبه گری از مسئولان همچنان جزو اولویت‌های این ستاد بوده و در همین راستا و برای تحقق شعارهای دولت منتخب و اصلاح وضعیت جامعه ضمن حمایت از مطالبه گران، بر اجرای صحیح و دقیق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اهتمام خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار