خبرهای داغ:

28 خرداد ملت ایران وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند

در پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت حضور مردم در انتخابات آمده است: 28 خرداد ملت ایران وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۴۱
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیام تبریک و تقدیر صادر کردند.

متن پیام به این شرح است: 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

صحنه‌ی حماسی و پُرشور انتخابات در روز جمعه‌ 28 خرداد، آزمون خیره‌کننده‌ دیگری بود که چهره‌ی مصمّم و پرامید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده‌ی سیاسی و پای‌فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما  مردم شهید پرور شهرستان ارومیه در پای صندوق‌های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل کننده  گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان شد.

حماسه‌ی حضور شما  پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه‌ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست‌کردن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.

ایرانیِ مؤمن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره‌دستی هرچه تمام‌تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده‌ی پُرتلاش و امیدوارانه‌ی خود را بیمه کرد.

پیروز حقیقی انتخابات ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه‌ی الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

اینجانبان  ، ضمن تبریک  این پیروزی بزرگ از تمامی همکاران محترم در ستاد و اقشار ، فرماندهان محترم  حوزه های برادران و خواهران ، رابطین  محترم نمایندگی و هادیان  محترم سیاسی  فرماندهان  محترم پایگاه ها و فرد به فرد بسیجیان سلحشور که در برقراری نظم و امنیت و سلامت انتخابات به صورت شبانه روز فعالیت نمودند کمال سپاس و قدردانی را داریم،  و  با  تکریم یاد امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران عالی‌مقام، در سایه عنایت حضر ت ولی عصر (عج)  و منویات مقام معظم رهبری ، قدردان این نعمت الهی باشیم و آینده‌ای هرچه بهتر را برای این کشور و ملت عزیز آرزو و مسألت می نمائیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات