فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر از حضور مردم در انتخابات تشکر کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر از حضور باشکوه مردم شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۷۴
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر از حضور باشکوه مردم شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه تقدیر و تشکر کرد.
متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه حضور پر شورشما مردم متدین و انقلابی شهرستان اشکذردر انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همگام با سایر مردمان غیور و ولایتمدار ایران زمین، برگ زرین دیگری را بر صفحات تابناک انقلاب اسلامی رقم زد و و مصداقی شد بر آیه‌ی شریفه‌ی «رجال صدقو ما عاهدوالله علیه.».
درود و سپاس بیکران خداوند متعال بر شما مردم هوشیارو همیشه در صحنه که با حضور پرشور در این عرصه موجبات خوشنودی مقام معظم رهبری عزیز، شهدا و تمامی دوستان و علاقه‌مندان به نظام را فراهم گردید.
آفرین بر شما که با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادی به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را تا نقطه مطلوب بپیماید.
اینجانب، به نوبه خود از کلیه مردم بصیر و فهیم شهرستان به پاس حضور حداکثری در انتخابات، بسیجیان عزیز بکارگیری شده برای تامین و امنیت و آرامش صندوق‌های اخذ رای و از تلاش‌های کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات، اعضای محترم شورای تأمین، فرماندهی و کارکنان انتظامی، هیات‌های اجرایی و نظارت و مجموعه همکاران که بستر برگزاری این انتخابات باشکوه را فراهم ساختند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و یقین دارم مردم فهیم شهرستان، با تمامی سلایق از امروز وفاق و همدلی را جایگزین رقابت نموده و عزم خودرادرراه توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان، مصم‌تر از قبل به کارخواهدگرفت. انشاء الله
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی
ارسال نظرات