خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: حضور گسترده و معنادار مردم در انتخابات باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۰۱
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

حضور گسترده مردم در انتخابات باعث افزایش اعتبار نظام در صحنه بین‌الملل خواهد شدحجت‌الاسلام علی حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مردم عزیز و بسیجیان سلحشور بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ به فرامین رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی لبیک گفته و به جهانیان ثابت کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی خویش هستند.

وی گفت: به یقین انتخابات مظهر اقتدار و صحنه تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور گسترده و معنادار باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه و انشالله حل مسائل و مشکلات کشور خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: بدون شک حضور معنادار مردم، تصاویری به یاد ماندنی در ذهن دوستان و دشمنان ایران عزیز بر جای خواهد گذاشت، تصاویری از احساس مسئولیت و دشمن‌شناسی برای دوستان و در مقابل یاس و ناامیدی برای دشمنان که تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های خود را برای عدم حضور مردم به کار گرفته بودند اما با حضور موثر مردم این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

وی خاطرنشان کرد: به این مردم و بسیجیان سلحشور و فهیم و انقلابی آفرین می‌گویم و از این حضور حداکثری و آگاهانه تشکر می‌کنم و از خدای منان می‌خواهم یاری رسان دولت منتخب در خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات